Večernja šminka uz styling s efektom mokre kose
Irina Shayk pojavila se u novoj kampanji Marc Jacobs Beauty - ovo je njezino drugo snimanje za marku. Irina je postala lice kozmetičke linije Marc Jacobs u prosincu prošle godine, kada se pojavila u prvoj kampanji brenda.
View this post on Instagram
U prvoj kampanji za novoosnovani beauty brend Marca Jacobsa Irina je pozirala s umjetničkom šminkom, dok se na novoj kampanji pojavljuje u klasičnom večernjem izdanju s naglaskom na oči. Šminkerica Diana Kendall bila je zaduženja za decentni make-up, a Guido Palau je radio na kosi koja je oblikovana u "mokrom" stilu, koji daje dojam mokre kose, iako to ona zapravo nije, a izbjegava da izgleda masna.
Uz novu kampanju predstavljen je i novi korektor "Accomplice Concealer & Touch-Up Stick" koji dolazi u 17 nijansi i nudi savršeno prekrivanje i dugotrajne rezultate koje ga čine idealnim za imati pri ruci u torbi zlu ne trebalo.
View this post on Instagram
Piše: N.B.
Fotografije: Marc Jacobs