Osnovan je 2014. godine
Glossier se pokazao kao pravi uspjeh u digitalnom svijetu. Počeo je kao privatna start-up tvrtka i s trenutnom procjenom vrijedi više od 1 milijarde USD (više od 900 milijuna £).
I u slučaju milenijskog brenda ljepote Glossier, ta brojka se sada procjenjuje na više i od 1,2 milijarde dolara (više od 900 milijuna funti) nakon što je prikupio 100 milijuna dolara (75,954,500 funti) od investitora na čelu s Sequoia Capitalom.
View this post on Instagram
To dolazi samo nekoliko godina nakon što je osnivač i izvršni direktor Emily Weiss pokrenula brand 2014. godine, koji je došao poslije njenog uspješnog bloga za ljepotu Into The Gloss.
"Gradimo potpuno novu vrstu tvrtke za ljepotu: onu koja posjeduje distribucijski kanal i čini kupce našim dioničarima", rekla je Weiss u priopćenju. „Zahvaljujući izravnom odnosu s našim klijentima, imamo pristup beskrajnoj inspiraciji za novim proizvodima, iskustvima i načinima izgradnje trajnog posla - a pritom ostajemo vjerni našoj temeljnoj vjeri da ljepota treba biti slavlje individualnosti i osobnog izbora. '
View this post on Instagram
Obavijest o uspjehu primljena je s određenom dozom kritika u pogledu održivosti s obzirom na količinu plastike koja se koristi u pakiranju i formulacijama. Bez objavljivanja izjave, brand je pojedinačno odgovorio na povratne informacije koje potvrđuju planove za preoblikovanje s biorazgradivim materijalom i postupno ukidanje folija.
Piše: N.B.
Fotografije: Profimedia/Instagram