Još jedna luksuzna kuća okreće se beauty industriji
Najveći dio zarade high-end luksuznih brendova dolazi od njihovih najjeftinijih proizvoda, ili drugim riječima, veće su šanse da ćete si priuštiti Chanel lak za nokte, nego torbicu iz posljednje kolekcije. Za luksuzne kuće koje imaju svoje kozmetičke linije upravo su one najlukrativnije, stoga ne čudi da se sve veći broj high end brendova okreće i beauty industriji. Posljednji u nizu je legendarni Hermès, koji je, osim po visokoj modi, već dobro poznat po svojim fantastičnim parfemima, no ponudu će od sljedećeg mjeseca proširiti i na make-up. Prvi proizvod koji je francuska kuća najavila jest ruž, a ono što odmah upada u oči je fantastičan dizajn pakiranja za kojeg je zaslužan glavom i bradom Pierre Hardy.
Hardy već trideset godina za Hermès dizajnira cipele i nakit, a njegov debi u beauty industriji pokazao se kao pun pogodak. Color block pakiranje savršeno funkcionira uz običan bijeli poklopac, Hardyjevim riječima simbol čistoće i jednostavnosti, a sveukupan dojam podsjeća na dizajnersko stvaralaštvo legendarne talijanske Memphis grupe.
Ruževi će dolaziti u 24 nijanse, s 3 dodatne limitirane verzije svakih 6 mjeseci, a postojat će i cijeli niz accessoirea poput ogledala i kutijica. Osim ruževa, u ponudi će biti i olovke za usne i četkice za nanošenje šminke, dok će cijeli niz make-up proizvoda biti predstavljen do 2023. godine. Jedva čekamo!
Piše: L.H.
Fotografije: Instagram