...ili o utjecaju pandemije na beauty biznis
Nakon terorističkog napada na New York u rujnu 2001. godine njegovi su stanovnici mjesecima pokušavali nastaviti normalno živjeti, iako više ništa nije bilo kao prije. Strah se uvukao u grad i ljude, a onda je počela i financijska kriza, no snažne Njujorčanke odlučile su prkositi stvarnosti svojim stavom i — jarkim ružem. Njihova je prodaja, na iznenađenje industrije ljepote, u tom razdoblju doživjela svoj vrhunac, a Leonard Lauder, predsjednik uprave tvrtke Estée Lauder, skovao je termin “lipstick index” kojim se otad opisuje porast prodaje kozmetike u kriznim vremenima. Dolaskom pandemije i nove financijske krize ponovno smo utjehu potražili na policama s kozmetičkim proizvodima, no kako su nam usne ovaj put skrivene ispod zaštitne maske, raste prodaja maskara i ostalih make-up proizvoda za oči. S obzirom na to da su svoje maskare prvi put u povijesti tog proizvoda napravili brendovi kao što su Byredo, Anastasia Beverly Hills i Fenty Beauty, a nove modele na tržište su izbacili i Gucci, Marc Jacobs Beauty te Dior, s pravom možemo zaključiti da je maskara — novi ruž!