Kreativni direktor popularnog brenda Off-White uvest će novosti u švedskom prodajnom lancu
Nakon što je Balenciaga nedavno inspiraciju za svoju skupocjenu torbu pronašla u par kuna vrijednoj Ikeinoj plavoj vrećici, švedski brend odlučio je i sam iskoristiti svoj dizajnerski i marketinški potencijal na sličan način.
Ikea je pak angažirala Virgila Abloha iz modnog brenda Off-White kako bi napravio milenijalcima zanimljivu kolekciju namještaja, ali i redizajnirao spomenutu "Frakta" torbu.
"Nalazimo se u prijelaznom trenutku za Ikeu, u kojem ljudi stvaraju 'do it yourself' kulturu oko plave torbe. Ono što mene najviše zanima je ostvariti taj proces u suradnji s brendom. To mi dozvoljava da klasiku dam svoj pečat. Bit će jedinstveno i podjednako predstavljati off-white i Ikeu", izjavio je Abloh na Democratic Design Days eventu u Švedskoj.
A detalji njegove ideje već su i procurili na Instagramu: