Nakon 'lažnjaka' u fashion industriji, kriminalci se okreću manje skupim, ali potrebnijim proizvodima: higijenskim potrepštinama, kozmetici… pa čak i testovima za trudnoću!
Svi znamo kako lažnjaci, posebno oni koji se predstavljaju pod dizajnerskim imenima, trgovce stoje enormne iznose.
Časopis Quartz nedavno je objavio kako kriminalci koji proizvode 'lažnjake'stoje američke trgovce oko 30 milijardi dolara godišnje! Zabrinjavajući je trend lažiranja sve većeg broja proizvoda koji nisu skupi, ali su ljudima neophodni, poput higijenskih i kozmetičkih proizvoda.
Prema studiji Američke federacije maloprodaje, u 2015. godine čak 97% poduzeća ispitanih od strane NRF-a izjavilo je kako su pogođeni takvim prijevarama. No u to nisu uključeni samo gubitci na luksuznim torbicama i drugim skupim modnim proizvodaa: sve je više krađa i prijevara koje direktno pogađaje sve kupce, bez obzira na imovinsko stanje, jer te prijevare uključuje čak i proizvode poput adaptiranih mliječnih formula za djecu, testova za trudnoću, te brojnih drugih zdravstvenih i higijenskih proizvoda.
Prevare se odvijaju na sve sofisticiranije načine, a uključuju čak i preprodaju proizvoda online ili vraćanje u maloprodajne lance za gotovinu, čekove pa čak i za poklon kartice!
Ne treba posebno isticati koliko ovaj organizirani kriminal nosi potencijalnih opasnosti za sve koji kupuju takve proizvode bilo online ili u trgovačkim lancima.