Jedna od najpoznatijih i najmoćnijih žena u modnom svijetu već je preko 30 godina u vrhu industrije, a ovo su neki od razloga njezina uspjeha

O Anni Wintour tijekom proteklih su desetljeća napisane knjige i snimani filmovi, dokumentarni i fikcionalni, a ova uspješna poslovna žena inspirirala je bezbrojne članke, ali i predvodila promjene u svijetu modne industrije i medija.
Kao žena u samom vrhu svoje branše već desetljećima nije se uvijek susretala s najpozitivnijim komentarima (kakvi zasigurno ne bi bili upućeni muškarcu na istoj poziciji), no usprkos svemu, njezin uspjeh dokazuje da se ne treba uvijek obazirati na tuđa mišljenja, jer njena je vizija vrlo jasna.
Njezin dugogodišnji suradnik Andre Leon Talley u svojim je memoarima 'The Chiffon Trenches' podijelio i da prema Anni nijedan dobar sastanak ne traje duže od 8 minuta, a ako je duži od 15, to je znak da nešto ozbiljno nije u redu.

Uspjeh nije slučajan i ne dolazi preko noći, a kako bi ostala na vrhu i uvijek u toku, Anna Wintour drži se ovih 5 načela:
STOJTE IZA SVOJE VIZIJE
Izgradite svoju viziju tako da je drugi mogu razumjeti i podržati. Premda Anna Wintour smatra da je diplomatičnost dobar alat, promovira jasno izražavanje stavova i odlučnst. Jednom kada budete odani svojoj viziji, bit ćete bolji menadžer. 'Neodlučnost može biti gora od krive odluke', objasnila je Anna Wintour u svom Masterclassu. Brend treba biti u fokusu svih odluka i potrebno je odlučiti u kojem će smjeru evoluirati. To se odnosi i na jasnu viziju – lider treba odgovoriti na pitanje što brend jest, a ne da ga definira samo ono što nije.
BUDITE PREDVODNICI PROMJENA
Ponekad će biti nužno donijeti neke hrabre odluke, koje neće nužno biti popularne, ali Anna kaže da se ne treba bojati ponekad donijeti i naizgled 'krive' odabire koji potiču diskusiju i dovode do promjena: 'Podaci vam ne mogu sve reći. Ne možete izgraditi publiku kroz podatke – to dolazi kroz kreativni talent', tvrdi Wintour i ističe da pravi lideri ne prate podatke već anticipiraju trendove.
IZGRADITE BUDUĆE LIDERE U INDUSTRIJI
Kao osoba u vrhu modne industrije, Anna Wintour trudila se podići novu generaciju mladih dizajnera kroz svoj rad te na taj način pomoći formirati budućnost industrije, ali i na taj način dati novu dimenziju svom radu.
OFORMITE RAZNOLIK TIM
Kad traži suradnike, suprotno očekivanjima, ne zanima ju što nose već što rade u slobodno vrijeme – koji su im hobiji, koje knjige čitaju… Trudi se oformiti raznolik tim koji će pokriti različite teme i perspektive, a kad pronađe ljude u koje ima povjerenja, daje im dosta autonomije i izbjegava mikromanaging.
OSTANITE U TOKU
Bez obzira na to kojim se poslom bavite, Anna Wintour savjetuje da držite uši i oči otvorenima i pratite što se događa u svijetu. Također ističe važnost znatiželje i otvorenosti: 'Provedite što je više moguće vremena dobivajući kreativne podržaje poput čitanja knjiga, odlaska u kazalište, šetnje…'