Pompozno najavljeni povratak Helmuta Langa na scenu zapravo i nije tako uzbudljiv kao što na prvu zvuči. Jer ne radi se tu o povratku Helmuta Langa dizajnera, već njegove modne kuće, brenda koji će poput mnogih drugih, na staroj slavi svojeg osnivača pokušati ponovno ...
Te bi se nove generacije doduše mogle nemalo iznenaditi kad shvate da je većina današnjih trendova inspirirana upravo Helmutom Langom i njegovom revolucionarnom estetikom s kraja osamdesetih i početka devedesetih. Iako, teško je ovako u par riječi dočarati sve što je Lang tada predstavljao i kakvu je pomutnju izazvao. Sarah Mower je pronašla vjerojatno najprecizniju metaforu napisavši jednom prilikom za Vogue kako je Lang devedesetih predstavljao sve ono što je Armani značio osamdesetih, a Yves Saint Laurent sedamdesetih. Kada je 1986. pokrenuo svoju modnu kuću, njegov se minimalizam suprotstavljao šljokicama i moćnim siluetama, a sirova, ogoljena, gotovo industrijska moda, isticala se u masi pretjeranog i kiča. Lang je izmislio bajkerske traperice, stroga uska odijela, trikoe od lateksa i pomaknute siluete, inspiriravši nove generacije dizajnera koji su proteklih godina ponudili svoje verzije sličnih ideja.
Zbog toga je priča s oživljavanjem njegovog imena pusta "tlapnja". Lang je jednom već poveo revoluciju i u modi ostavio neizbrisiv trag prije nego je 2005. ime prodao grupaciji Prada i povukao se iz mode. Iako je otada prošlo mnogo godina, njegovo je ime i dalje sinonim za nedodirljiv cool stil pa ne čudi da se dio tog "coola" sad opet nastoji unovčiti i pretvoriti u uspješnu modnu priču. Nove generacije priči sigurno neće odoljeti i projekt bi se mogao pokazati jednim od uspješnijih "povrataka". Ipak, svi kojima je Lang nešto predstavljao, a posebno oni koji su imali privilegiju nositi ga, teško da će podržati Burley i njene privremene dizajnere. Samo je jedan Helmut Lang. Sve ostalo su imitatori.