Hrvatski dizajner predstavlja kampanju snimljenu na njegovom voljenom Hvaru
Hrvatski dizajner Toni Rico predstavlja kampanju "Hvar 150" - Hvar dress code za istoimenu kolekciju koju je nedavno predstavio u Hvaru povodom obilježavanja 150. godina organiziranog turizma u tom gradu.
Kolekcija je posvećena Hvaru kao mondenom mjestu, nezaobilaznom odredištu bogatih i slavnih. "Modni je to presjek kroz 50-e i 60-e godine prošlog stoljeća koji vjerno prikazuje modnu osvještenost Hvarana i njihovih gostiju. Prisjećanjem na vremena kada su stranci šetali sređeni po Hvaru i mamili uzdahe, nastala je moja modna vizija "Hvar dress codea" za budućnost. Odjeća je to za kulturne, modno osviještene pojedince rafiniranog stila," otkriva dizajner. "Modeliranjem retro krojeva, smjelim kombiniranjem uzoraka,materijala i boja, cilj mi je modernizirati siluetu te kreirati nosivu odjeću za nove generacije Hvarana i turista koji posjećuju Hvar."
Kolekcija donosi elegantne haljine i košulje od najfinijih materjala koje slave ženstvenost i, kako kaže Rico, namjenjene su stvarnim ženama. Kod muške kolekcije ostao je dosljedan sebi, kombinirajući dandyjevsku klasiku i mornarski stil sa suvremenim elementima. Novitet je dječja kolekcija koju je Rico kreirao po prvi put.
"Nit vodilja kod nastajanja kampanje bile su mi stare crno-bijele obiteljske fotografije. Rekonstruirajući neke od situacija, želja mi je bila dobiti niz životnih fotografija nabijenih emocijom i nostalgijom za minulim vremenima," otkriva i dodaje: "Hvar i Hvarani su moja neiscrpna životna inspiracija pa nisam nimalo dvojio ni oko odabira modela. Pred objektivom su se tako izmjenjivali Hvarke i Hvarani te pokoji "furešt" dalmatinske krvi, a i sam sam se našao pred objektivom."
Angažman mlade fotografkinje Lorne Kijurko koja zna izvući emociju iz modela pokazao se kao pun pogodak. Za šminku i frizuru zaduženi su bili Irena Königsknecht i Marko Costantini. Nakit potpisuje hvarska dizajnerica nakita Kristina Novak.