Modna kuća Gucci ove godine slavi veliki jubilej: 100. godišnjicu postojanja, a tim je povodom kreativni direktor Alessandro Michele povukao neočekivane modne poteze i predstavio fantastičnu kolekciju
Gucci je već čitavo stoljeće sinonim za luksuz, a u tom su se turbulentnom razdoblju u modnoj kući odigrale brojne promjene, no prestižni se status brenda već dugo ne mijenja. Alessandro Michele tim je povodom odlučio stvoriti nešto posebno. Inspirirao se bogatim arhivom modne kuće: vratio je konjički stil kroz hlače, čizme, bičeve, torbe s konjskim repom i pokrivala za glavu čija silueta podsjeća na kacige. Osvrnuo se na seksi eru Toma Forda, prozirne haljine i baršunasta odijela.
Revija se odvijala u fiktivnom Savoy Clubu, hommage osnivaču Gucciu Gucciju i početku njegove karijere u londonskom hotelu Savoy gdje je radio kao nosač prtljage.
No možda najzanimljivije u cijeloj priči jest da se kroz cijelu kolekciju provlače siluete, oblici i 'it' komadi koji ne pripadaju bogatom naslijeđu Guccija, već drugoj modnoj kući iz Keringova portfelja, s još dužom tradicijom - Balenciagi.
Geometrijske siluete s naglašenim ramenima, čizme-čarape i male sunčane naočale, zaštitni znakovi Balenciage, sada nose Guccijev logo. 'Logomanijake' oduševit će komadi koji spajaju logo obaju brendova: šljokičave jakne s brendovima ispisanima u sitnim kristalićima, torbice prepoznatljivog Balenciaginog dizajna s Guccijevim duplim G... Briljantan potez koji je rezultirao 'meta' komadima koji podsjećaju na kopije nemarnih krivotvoritelja.
Revija iz zatvorenog kluba prelazi u predivnu oazu, rajski vrt s bijelim konjima, paunovima, zečevima u kojoj iščitavamo nadu i novu fazu, ne samo za Gucci, nego za sve nas.
Video pogledajte u nastavku:
Piše: Kristina Stakor
Foto: screenshot