Pjevačica se u vrlo stylish izdanju obratila vršnjacima o važnosti cijepljenja
Osamnaestogodišnja Olivia Rodrigo osvojila je svijet svojim hitom 'Drivers Licence', moćnom baladom koju neki nazivaju 'Nothing Compares 2 U' generacije Z, a sada je svoj utjecaj i glas iskoristila kako bi progovorila o važnosti cijepljenja mladih kojima se obratila iz Bijele kuće.
Za tu je prigodu odjenula vintage Chanel kostimić iz 1995. koji nas je podsjetio na kultnu Cher Horowitz iz filma 'Clueless', uz dašak Jackie Kennedy, 'Plavuše s Harvarda' i Ariane Grande u spotu 'Positions'.
Svoj osobni pečat i malo suvremenosti u look je unijela bijelim lakiranim Giuseppe Zanotti platformama i Amina Muaddi torbicom.
Olivia svoj pohod na top liste nastavlja pjesmom 'good 4 u', a više o ovom glasu nove generacije pročitajte u aktualnom broju magazina Elle.
Piše: Kristina Stakor
Foto: Profimedia