Ususret Fashionclash Festivalu u Maastrichtu, mlada domaća dizajnerica otkrila je s čim će se predstaviti
Nika Čuić, 26-godišnjakinja koja stoji iza branda NIKA TOM, u subotu će, uz još 32 dizajnera iz cijelog svijeta, predstaviti svoju novu kolekciju na Fashionclash Festivalu u Maastrichtu, prestižnom interdisciplinarnom modnom događaju orijentiranom prema novoj generaciji dizajnera.
Nova kolekcija περιπέτειες / peripeteies nastala je propitkivanjem definicije realnosti te granice između nje i realnosti stvorene našim umom. Što je realnost i kako je opisati pitanje je na koje se rijetko kad može odgovoriti. Je li stvaran svijet, odnosno onaj koji nas okružuje, samo potvrda naših uvjerenja i očekivanja? S druge strane, naš um živi svoj svijet stvoren međusobnom povezanošću sebe i proživljenog iskustva. On je bijeg između konačnog i beskonačnog. Dopuštajući umu ispreplitanje sa stvarnošću imamo mogućnost stvaranja svoje stvarnosti koja je teško opisiva riječima i razumljiva samo nama. Cilj kolekcije bio je izbalansirati ta dva svijeta na komadu odjeće i dopustiti im da neometano funkcioniraju u svojoj kontradiktornosti.
Kampanja je snimljena u Galeriji Kranjčar u suradnji s fotografkinjom Teom Gabud. Kristina Atletić zaslužna je za make-up, Nikolina Špiljak iz salona Nicole-Nicole za frizuru, Ana Šolić za grafičku obradu, dok se ovoga puta u ulozi modela izvrsno snašla Lucija Mandekić.