Simone Rocha je uz aktualne modele odabrala i one zrelije dobi
Da je raznolikost u modi, već znaju i oni koji je površno prate. Reklamne kampanje to možda najočitije pokazuju sve raznovrsnijim izborom modela pa su trendovi za nadolazeću sezonu jesen/zima 2017. u sjeni lica koja ih predstavljaju. Za Vuitton to je Jaden Smith, za Pradu Pedro Almodovar, Dolce & Gabbana su pod oznakom #realpeople otkrili neka neočekivana lica, Donatella Versace odabrala je modele svih rasa, a Simone Rocha one zrele dobi.
A upravo je kampanja britanske dizajnerice posljednja u nizu neočekivanih odabira, a zvijezde njene kampanje su Jan de Villeneuve (72), Benedetta Barzini (73) i Cecilia Chancellor (53) koje smo imali priliku vidjeti i na njenoj reviji još u veljači. No, ove dame nisu tek nasumično odabrane isključivo po kriteriju godina.
Radi se o manekenkama s dugim stažem, profesionalkama koje se među mlađim kolegicama odlično snalaze i podsjećaju kako su godine zaista samo broj. Kampanja je snimljena u raskošnoj palači Lancaster čiji pozlaćeni interijeri odlično naglašavaju kolekciju i graciozne manekenke. Osim spomenutih ljepotica zrele dobi, u kampanji se pojavljuju i današnje vladarice modnih pista Adwoa Aboah, Lineisy Montero, Mica Argañaraz i Yasmin Wijnaldum. Prekrasna kampanja izašla je i u formi knjige koja se već može kupiti na lokacijama u New Yorku i Londonu, a snimio ju je Rochin stari suradnik Colin Dodgson.