Njemačkom gigantu sportske opreme pridružio se reper Jay-Z kojemu će kolekcija pratiti turneju i nedavno objavljen album
Nakon što je sportski brend Puma pametno angažirao i dobro unovčio Rihannu kroz posebne kolekcije s njezinim jedinstvenim idejama, odlučili su proširiti ponudu još jednom zvjezdanom suradnjom. Njihovom se brendu pridružio Jay-Z kojemu će kolekcija pratiti turneju i nedavno objavljen album "4:44", a o čemu se točno radi još nije otkriveno.
"Možemo vam otkriti da Puma i Jay-Z rade na zajedničkoj kolekciji za nadolazeću turneju i druge zajedničke projekte. Detalje ćemo otkriti kasnije", rekli su iz Pume u izjavi za medije.
Puma se inače već neko vrijeme nalazi na skliskom terenu zbog slabijih financijskih rezultata, a tu su i šuškanja kako ih konglomerat Kering, u čijem su trenutno vlasništvu, želi prodati. Bjorn Gulden, brendov izvršni direktor javnost uvjerava u suprotno i najavljuje pozitivne promjene. Suradnja s RihannomPumi je u prvom kvartalu 2017. donijela rast prodaje za čak 92,2 posto, stoga možemo očekivati da će im i ova kolekcija s Jay-Z-jem donijeti ozbiljan profit.