Američki brand Guess ove je jeseni angažirao Camilu Cabello, američku multiplatinastu autoricu i pjevačicu kubano-meksičkog porijekla, kako bi zajedno s Alexom Dellisolom bila zaštitno lice nove kampanje za Guess Jeans
Pod umjetničkim vodstvom kreativnog direktora Paula Marciana, kampanju je snimila fotografkinja Tatjana Gerusova u pustinji Palmadale, u Kaliforniji. Zamišljena tako da prati zaljubljeni par dok na putu traga za strašću i uzbuđenjem, kampanja oslikava tradiciju brenda kroz majice iz ere logomanije devedesetih i predimenzionalnim traper jaknama. Dominacija trapera priziva u sjećanje eru kultnih Guess kampanja.
Ovogodišnju žensku kolekciju karakteriziraju različite forme, uglavnom od trapera, a čine je predimenzionirane jakne, uske traperice s visokim strukom, strukirane majice i košulje. Jakne u više boja ili s leopard uzorkom, kojima posebnost daju detalji od eko krzna, također su tu kao i majice s vintage logom. Za muškarce ove sezone ključni komadi su predimenzionirane "college" jakne i pilotske jakne. Različiti modeli traperica i jakni od poderanog ili kiselinom ispranog trapera imaju istaknuto mjesto u jesenskoj Guess kolekciji.