Pariški modni brend Durié predstavlja svoju prvu, limitiranu kolekciju naočala naziva Boulevard Beaumarchais, a kampanju za njih snimio je hrvatski fotograf Šime Eškinja
Crno-bijeli uzorak naočala poslužio je kao inspiracija modnom fotografu Šimi Eškinji koji je, vodeći se motom Nothing to wear but Durié, snimio zavodljivu i senzualnu kampanju s poznatim manekenskim imenima u glavnoj ulozi. U vrlo kratkom periodu Durié naočale osvojile su mnoga poznata imena pariške modne scene, a od ove zime u ponudi su i u Zagrebu.
Kampanja Nothing to wear but DuriéŠime Eškinje ogolila je poznata imena hrvatskih i svjetskih modnih pista. Marina Mirt, Lidija Lešić, Jelena Rundek, Antonija Gogić, Anastazija Đurić, Patrik Cvetko i Nikola Kamenarić pokazali su kako je dobar osjećaj nositi samo Durié naočale. Naočale se mogu pronaći u pet različitih modela, a ručno su proizvedene u Sloveniji i Italiji.
Durié je novi brend, osnovan 2017. godine sa sjedištem na pariškoj adresi u Boulevard Beaumarchais, po čijem imenu je i prva kolekcija naočala dobila ime. Iza imena branda stoji Dushka Durie, dugogodišnja dizajnerica grafičkih motiva i tekstila. Ediciju naočala Boulevard Beaumarchais krasi crno-bijeli uzorak koji svojim vijuganjem i eklektičnošću iz modela u model čini svaki primjerak naočala autentičnim. Bilo uz elegantnu ili casual kombinaciju, zasigurno će vas istaknuti iz mase. Ukratko rečeno, one su stylish, chic, retro i klasik u jednom.