I ovaj su tjedan u svijetu mode obilježile zanimljive vijesti koje su nam ukazale na to da se modna industrija kreće u nekom novom smjeru
Ovog smo tjedna saznali da je tehnologija u online prodaji napredovala brže nego što smo mislili te su Instagram i platforma za online prodaju Shopify udružili snage. Dogodila se i nova smjena na vrhu modnih kuća Dior i Louis Vuitton, a saznali smo i da je legendarni fotograf Bill Cunningham tajno psiao memoare koje nikad nije objavio.
U nastavku otkrijte ove i još nekoliko vijesti iz svijeta mode koje su obilježile ovaj tjedan.
Stižu tajni memoari legendarnog Billa Cunninghama
Obitelj slavnog street style fotografa Billa Cunnighama koji je radio za New York Times više od 40 godina, pronašla je nakon njegove smrti 2016. njegove memoare. Memoari otkrivaju njegov privatni život koji je uvijek tajio od javnosti te borbu koju je prolazio sa svojom obitelji dok im je pokušavao objasniti da nije orijentiran heteroseksualno i da se želi baviti modom. Nakon selidbe u New York postao je šeširdžija i imao vlastitu trgovinu, no onda se okrenuo novinarstvu i fotografiji i tu počinje uloga po kojoj ga najbolje pamtimo danas.
Memoari su nazvani "Fashion Climbing", a u prodaju bi trebali stići u rujnu ove godine.
Kim Jones ide u Dior Homme
U medijima se često teatralno izvještava o smjenama dizajnera ženskih kolekcija u velikim modnim kućama, no ovaj je tjedan svijet mode prodrmala vijest o jednoj "muškoj" smjeni. Kim Jones, kreativni direktor za muške linije u Louisu Vuittonu napustio je tu poziciju i postao kreativni voditelj za Dior Homme. Jones će tako zamijeniti belgijskog dizajnera Krisa van Aschea, a u kojem će smjeru van Asche nastaviti još nije poznato.
Filling Pieces se "baca" i na odjeću
Poznati brend tenisica Filling Pieces koje se prodaju i u Zagrebu, objavio je ovog tjedna da će od sada u ponudi imati i odjeću. Osnivač brenda Guillaume Philiber već je kod svog prvog puta u New York i prvi posjet Guggenheimu bio inspiriran za ovu kolekciju, a ona je nastala u suradnji s njujorškom robnom kućom Barney's. Kolekcija prati princip Franka Lloyda Wrighta koji kaže da forma mora pratiti fuknciju pa u njoj nalazimo jednostavne majice, hoodice, bomber jakne i kabanice, hlače i trenirke.
Shopify od sada nudi prodaju i putem Instagrama
Shopify je kanadska aplikacija s kojom jednostavno možete napraviti vlastitu online trgovinu. To je sjajno rješenje za sve proizvođače koji si ne mogu priuštiti fizički prostor, developere koji bi im razvili takav sustav i slično, a sada će prodaja njihovih dobara biti još jednostavnija. Shopify i Instagram su udružili snage te sada korisnici iz Velike Britanije, SAD-a, Kanade, Australije, Njemačke, Francuske, Italije, Španjolske i Brazila na Instagramu mogu objavljivati fotografije s komadima na prodaju.
Uz komad koji se nalazi na objavljenoj fotografiji na Instagramu pojavit će se link koji vodi direktno do prodavača, a opciju će moći korisititi svi koji imaju business profile na Instagramu i trgovine na Facebooku. To je još jedan korak bliže sasvim novom iskustvu prodaje, ali i kupovine. Kada će biti dostupan u Hrvatskoj još nije poznato.
Everlane ima "zelenu" liniju donjeg rublja
Jedan od njauspješnijih etičkih i ekološki osviještenih brendova, Everlane, predstavio je ovog tjedna svoju prvu liniju donjeg rublja. U priopćenju kojim su najavili kolekciju napisali su da je donje rublje kroz povijest dizajnirano prema tuđoj viziji toga kako bi žene trebale izgledati u donjem rublju pa već godinama nosimo grube umetke koji stišću i podižu, nadražujemo kožu sintetičkom čipkom i gušimo tijelo umjetnim materijalima.
Everlane zato ima rublje "bez volana, bez mašni, bez s*anja" koje je izrađeno od ekološki osviještenih materijala i prilagođava se svakoj građi. To je revolucija kad je donje rublje u pitanju, no u Europi još ne možemo osjetiti njegove blagodati jer Everlane za sada dostavlja samo u SAD-u te ima jednu trgovinu u San Franciscu.