Od panela o osnaživanju žena do "capsule" kolekcija
Ove godine mnogi su se brendovi ranije posebno pripremili kako bi proslavili međunarodni Dan žena, danas 8. ožujka. Od panela o osnaživanju žena do posebnih kolekcija koje podržavaju mlade djevojke i žene, donosimo vam što su modne i kozmetčke marke radile kako bi danas proslavile svih 365 dana u godini u kojima se divimo ženama.
View this post on Instagram
Nastavljajući svoj rad s U.N. Women, Elizabeth Arden uvodi drugu dio svoje "March On" kampanje, ovoga puta objavljivanjem ruža u nijansi "Pink Punch". Kampanja koju vodi zaštitno lice brenda, Reese Witherspoon, 100 posto od prihoda ruža za usne će donirati ženama iz U.N. Women.
View this post on Instagram
Tvrtke koje su osnovale žene ili tvrtke u kojima su izvršni direktori žene odlučile su staviti poseban naglasak na radu svojih brandova kako bi se zalagali za osnaživanje žena i podršku mladih žena, kao što je to napravila Diane von Furstenberg, koja je domaćin panela čiji je cilj slaviti uspješne poslovne žene, dok Donna Karan ugošćuje žensku umjetničku izložbu koja ističe identitet i ženstvenost.
View this post on Instagram
Beauty i modne marke su odlučile financijski poduprijeti globalne humanitarne organizacije. Na primjer, Credo, beauty trgovina, daruje Lipstick Angels, organizaciju koja podržava pacijente oboljele od raka, dok Gap Inc. brendovi doniraju sredstva za Care, globalnu humanitarnu organizaciju. Zadig & Voltaire je domaćin zabave koju organiziraju u suradnji s "Planned Parenthood" organizacijom za planirano roditeljstvo. Brend će prodavati torbe u ograničenoj količini pod nazivom "Girls Can Do Anything", 100 posto prihoda biti će donirano u korist planiranog roditeljstva.
View this post on Instagram
Ukoliko još uvijek niste sigurni kako proslaviti žene u vašem životu, mi vam savjetujemo da se raspitate o organizacijama koje se bave ženskim pravima u vašoj okolini ili sudjelujete u nekoj od humanitarih akcija brendova. Svaki doprinos zlata vrijedi.
Piše: N.B.
Fotografije:Profimedia/Instagram