Po prvi put za Burberry
Gigi Hadid predvodi svoju prvu Burberry kampanju kao glavno lice nove kolekcije. Model - koji je prvi put u veljači sudjelovala na modnoj reviji britanskog brenda - je fotografirao Nick Knight za kampanju, gdje je pozirala kao četiri različita lika.
Monogram print koji se pojavljuje u kolekciji je prvi put predstavljen u kolovozu 2018. godine, a dizajnirao ga je glavni kreativni direktor Riccardo Tisci u suradnji s britanskim umjetničkim direktorom i grafičkim dizajnerom Peterom Savilleom. Monogram slavi osnivača kuće, Thomasa Burberryja, koji povezuje njegove inicijale.
View this post on Instagram
"Kada sam prvi put krenuo raditi za Burberry, proveo sam mnogo vremena u arhivima istražujući bogatu povijest kuće", objasnio je Tisci. "Zainteresirao sam se za Thomasa Burberryja, ne samo za njegovu ulogu izumitelja i inovatora, nego i za njegov privatan život, kakav je bio muž i otac. Kad sam vidio sliku njegovih inicijala, dizajn se osjećao tako posebnim i zapravo vrlo modernim, pa sam ga brzo razvio u novi monogram kuće. To je simbol koji ne samo da obuhvaća Burberryjevu baštinu, već se i osjeća vrlo suvremeno."
Za kampanju, Tisci je angažirao Hadid, koja je odigrala čak četiri različita lika: djevojku, dječaka, damu i gospodina.
Piše: N.B.
Fotorafije: Profimedia