Prada tvrdi da jesu
Novi modni poduhvat Prade najviše govori o borbi za pozornost generacije "millennialsa". Izazov za brendove nije jednostavan: privući pozornost mladih potrošača koji nisu kolekcionari, koji iznajmljuju, a ne kupuju stanove, biraju taksi umjesto osobnog automobila i, kako je i za očekivati, ne ulažu u skupi i luksuzan nakit.
Tko ne bi želio nositi zlatnu bananu oko vrata?
Prada je odlućila popratiti životni stil popularne generacije i izdala zabavnu kolekciju finog nakita. Gitare, ruže, zečevi, roboti, banane i trokutasti logotip tvrtke reproduciraju povijest marke u plemenitim metalima i dijamantima. Usput, prvi put u povijesti Prade ukrasi su izrađeni u 18-karatnom zlatu.
Može li duhoviti dizajn privući generaciju koja nije navikla kupovati pravo zlato? Iako izgleda zanimljivo, tako specifičan dizajn je odrednica bižuterije i nakita niže kvalitete koja se prodaje po puno manjoj cijeni i time donekle opravdava činjenicu kako će naušnice u obliku zeca ili robota kupcu vrlo brzo dosaditi. Zlatni nakit često traži klasičan dizajn koji s nama ostaje godinama.
Piše: N.B.
Fotografije: Prada/Instagram