Mjesto za novo i sviježe
Zapadno tržište zasićeno je proizvodima do mjere da su kupci razmaženi količinom izbora, a ne pomaže ni činjenica da se u modi još od Demne Gvasalia nije dogodilo ništa revolucionarno. Usto luksuzni brendovi polako gube svoje poklonike jer su već svi shvatili da Dior šilterica nije ništa bolja od Adidasove, a samo ime više nema toliku čar. Nekada je Prada mogla podvaliti i do deset puta skuplju mini suknjicu jednake kvalitete onoj Benettonovoj, sve zbog tog famoznog potpisa.
View this post on Instagram
Prisjetimo se, primjerice, da je upravo taj trend ogromnih natpisa s imenom brenda počeo u 90-ima kao dio visokomodnih revija, a do nedavno se razvlačio i u vidu neizbježnog looka uličnih fashionistica. Ulice su onda preuzele stvar u svoje ruke i odjednom više niste tako cool sa svojim Balenciaga ruksakom ogromnog potpisa. Tu moć sada imaju potpuno opskurni brendovi. Što nepoznatiji – to bolji.
View this post on Instagram
S druge strane svijeta nije puno drugačije. Seoul je trenutno New York u svojim najboljim danima. To jest grad u kojem Vetements može imati pop-up butik na nekoliko sati, a nepoznati se dizajneri mogu probijati svojim tempom te će publika biti oduševljena oboma. No, možda je malčice zanimljivija priča o potonjima. Najdalje ih je razglasio Rare Market, južnokorejska koncept trgovina.
View this post on Instagram
Sa kritičnom masom zasićenom popularnim modnim kućama, Seoul je postao meka za nadolazeće dizajnere. Klijentela traži sviježe i novo, hrabra je u odijevanju. Dizajneri, dakako, isporučuju željeno. Veliki je čimbenik u širenju ukusa i urbane kulture K-pop, energična vrsta glazbe.
View this post on Instagram
Hoće li uz pomoć Južne Koreje Japan najzad prevagnuti kulturnu i stilsku dominaciju svijeta na istok, možda je prerano za pitati se. No, zasigurno je trenutno, sviđala nam se ili ne takva estetika, travnjak zaista zeleniji s druge strane ograde.
View this post on Instagram