Uz pomoć mladog Švicarca
Treba li dizajn luksuzne trgovine kupcima ponuditi idealiziranu viziju ljudskog iskustva? Švicarski umjetnik Tobias Spichtig ne misli tako. Spichtig je svoju seriju skulptura „Gheist“ izveo kao kosturski tanke ljudske figure koje na prvi pogled mogu izgledati kao neka vrsta dementne lutke iz trgovine - savršeni distopijski dodatak novom dizajnu Balenciaginog dućana. S cjevastim aluminijskim ogradama, kaučima od antilopa i oblacima projiciranim na stropove, nove trgovine ispunjene su atmosferom filmskog seta u kojem skupina modela bježi od Zemlje uništene klimatskim promjenama u minimalističkom brodu za bijeg.
https://www.instagram.com/p/BfT_yxjHUiB/
Originalno srebrno umjetničko djelo Tobiasa Spichtiga popunjava središnji dio prostora i samo je jedan komad u nizu koji je Balenciaga naručila za svoje 22 maloprodajne lokacije. Balenciagina arhivska odjeća umočena je u smolu te namještena u položaje koji sugeriraju interakciju sa svakom Spichtigovom skulpturom, spajajući prošlost i budućnost.
Ovaj soj Balenciaginog nihilizma koji su osmislili Demna Gvasalia i Niklas Bildstein Zaar može se iskusiti u novoj prodavaonici na adresi u Madison Avenueu u New Yorku, a prva je takva prodavaonica sa skulpturom Tobiasa Spichtiga. Osim u ovoj, Spichtigove će se skulpture pojavljivati i u novim trgovinama u Parizu i Londonu, između ostalih gradova.
Piše: D.M.
Fotografije: Instagram