Blagdanska kampanja popularnog brenda
Luksuzni talijanski modni brend Salvatore Ferragamo spreman je za nadolazeće blagdane, a u nadolazeću holiday sezonu zakoračio je u velikom stilu - plešući.
Vrijeme je blagdanskih modnih kampanja, svaki brend nastoji ponuditi svoju viziju najčarobnijeg perioda u godini te, jasno, pridobiti kupce da upravo njih odaberu kada budu razmišljali o darivanju. Naravno, to nije lak zadatak pa se brendovi posebno trude biti inovativni, pobuditi emocije i privući pažnju. Salvatore Ferragamo to je naumio učiniti plesom i elegantnim monokromatskim lookovima koji odišu elegancijom te se čine kao stvorenima za sve lude partyje, večere i dočeke koji nas očekuju u prosincu.
Kreativni direktor Paul Andrew udružio se s fotografkinjom Bibi Borthwick, a kao rezultat njihove suradnje nastala je rasplesana i vedra "Join the Movement" kampanja koja izvrsno dočarava duh nadolazećih blagdana. Vizuale kampanje prati i fashion video, a koreografiju u kojoj sudjeluju modeli Nataliya Bulycheva, Imari, Songhwa Oh, Liam Kelly i Alton Mason osmislio je renomirani koreograf Stephen Galloway. Sama kolekcija odiše prepoznatljivim talijanskim luksuzom kakav zagovara Salvatore Ferragamo, uz pregršt must-have komada poput cool kožnih haljina, divno krojenih muških odijela, vječnih malih crnih haljina i elegantnih kombinezona, plisiranih midi suknji te mnogo fantastičnih torbica različitih modela koje bismo najradije odmah preselili u svoje garderobe.
Piše: T.L.
Fotografije: Press