Versace tuži Fashion Novu
Beskrupulozne fast fashion kopije brendova visoke mode nisu nikakva novost, no očito preuzimanje najpoznatijih komada s dizajnerskim potpisom, kao što je slučaj s najnovijim pravnim sukobom oko
Versaceove legendarne zelene
jungle haljine, nova su razina bezobrazluka. Haljina koju je proslavila
Jennifer Lopez 2000. godine na Grammy ceremoniji postigla je takav eksplozivni efekt i dotad neviđen broj Google pretraga da se je pokazala potreba za uvođenjem novog tipa pretraživanja ili Google image searcha bez kojeg je danas teško zamisliti svakodnevicu. Naime, do prije 18 godina su se rezultati pretraga sastojali samo od niza plavih poveznica, bez direktnog prikaza slikovnog sadržaja. Kako bi proslavili punoljetnost ovog velikog tehničkog napretka, Google i Versace udružili su snage i za kolekciju proljeće/ljeto 2020. rekreirali ovaj legendarni komad, koji je, sigurno se sjećate, ponovno prošetala J Lo, što je postala jedna od najvećih modnih vijesti godine.
Tu se u priču upliće Fashion Nova, fast fashion brend s debelim dosjeom vrlo očitih kopija i posljedično, nizom pravnih sukoba, čiji su dizajneri izbacili haljinu koja neodoljivo podsjeća upravo na Versaceovu zelenu
jungle haljinu. Da situacija bude još gora,
Fashion Nova u svrhu povećanja vidljivosti i prodaje koristi Versaceove tagove i ključne riječi.
Versaceovi odvjetnici su naravno promptno reagirali pa preostaje vidjeti kako će ovaj slučaj razriješiti. Prilažemo i fotografije haljina pa sami za sebe prosudite kolika je sličnost.
https://www.instagram.com/p/B2zvZB8lnLs/
https://www.instagram.com/p/B2xfZfAA70q/
Piše: L.H.
Fotogfrafije: Instagram, Profimedia