Neobična kampanja francuske kuće
Popularna francuska modna kuća Balenciaga izbacila je kampanju za svoju novu kolekciju namijenjenu nadolazećoj sezoni proljeće/ljeto 2020., a čiji su neobični vizuali inspirirani političkim plakatima.
Vizija tople sezone osebujnog Balenciaginog kreativnog direktora Demne Gvasalije stoji uz bok porukama kao što su "Love is For Everyone", "Power of Dreams" i "Think Big" na vizualima koji uvelike podsjećaju na kampanje političkih kandidata koji glasačima "prodaju" svoje ideale. Vizuale kampanje, koje krase portreti, potpisuje berlinska fotografkinja Laurence Chaperon, a na fotografijama se nalazi poprilično eklektičan odabir modela: Marius Courcoul, Ivo Raspudic, Jarno Parkkima, Zhuo Chen, Thalita Farias, Qin Lei, Jannel Samantha Duncan... Modeli, naravno, nose odjeću iz najnovije Balenciaga kolekcije koja iznova odiše retro vibrom, barem kada je riječ o dijelu stylinga koji možemo vidjeti na fotografijama kampanje. Oversized sakoi, traperice visokog struka, naglašena ramena, samo su neke od značajki Balenciagine nove kolekcije za predstojeću toplu sezonu. Trendovi, čini se, ostaju poprilično nepromijenjeni, barem kada je riječ o modnoj viziji francuske kuće.
Piše: T.L.
Fotografije: Balenciaga