Nova kampanja talijanske modne kuće
Talijanska modna kuća Gucci izbacila je kampanju za kolekciju naočala namijenjenu sezoni proljeće/ljeto 2020., a koja se sastoji od sjajnih okvira za dioptrijske i sunčane naočale čijom estetikom dominira retro inspiracija i prepoznatljiv dizajnerski rukopis renomirane kuće.
Eklektični talijanski modni brend Gucci svoju je posljednju kampanju snimio u trgovini gramofonskih ploča Amoeba Hollywood u Los Angelesu, a za sjajnu seriju fotografija zaslužan je poznati filmaš i fotograf Harmony Korine s kojim Gucci surađuje već nekoliko sezona. U ulozi modela pojavljuju se kineska glumica NiNi i K-pop zvijezda Kai te brojni drugi modeli odjeveni u šarene, eklektične kombinacije svojstvene prepoznatljivom Gucci stilu. Kolekcija za toplu sezonu inspirirana je osamdesetim godinama prošlog stoljeća pa kolekcijom dominiraju naočale vrlo velikih okvira, cat-eye oblika i upečatljivog dizajna koje će sasvim sigurno zaokružiti i začiniti svaki styling. Art direkciju reklamne kampanje potpisuje Christopher Simmonds, a osim serije fotografija, Gucci je lansirao i kratki modni film "Dance Hall Days" čije autorstvo potpisuje Wang Chung.
Piše: T.L.
Fotografije: Gucci