Zanimljivi kolaži poznate modne kuće
Luksuzna modna kuća Louis Vuitton u svojoj je kampanji za žensku kolekciju namijenjenu sezoni jesen/zima 2020. predstavila seriju fotografija koju čine vizualno vrlo interesantni kolaži bazirani na anakronizmu (osoba, običaj, ideja, događaj i sl. koji je stavljen u epohu kojoj ne pripada).
Louis Vuitton tako je u kolažima na zanimljiv način spojio modu i umjetnost, a na fotografijama glavnu riječ vode nove torbice renomirane francuske modne kuće s potpisom Nicolasa Ghesquièra, kreativnog direktora zaduženog za ženske kolekcije. Na kolažima se nalaze ikonične Louis Vuitton torbice kao što suKeepall, Petite Malle ili Dauphine zajedno s portretima iz prošlosti renomiranih autora kao što su Rubens ili Stieler. Fotografije su korištene kako bi najavile show modne kuće početkom ožujka koji je održan netom prije širenja pandemije. Kolekcija modnih dodataka sastoji se od predivnih torbica različitih modela i veličina ukrašenih prepoznatljivim LV monogramom. Osim toga, Nicolas Ghesquière trebao je biti ko-voditelj Met Gale u svibnju, a Louis Vuitton je trebao sponzorirati izložbu Instituta pod nazivom “About Time: Fashion and Duration”, no sad je već izvjesno da će Met Gala, kao i sva ostala događanja, morati pričekati neka druga, bolja vremena.
Piše: T.L.
Fotografije: Louis Vuitton