Modna kuća želi da upoznate glavne likove
Talijanska modna kuća Gucci na fotografijama svojih reklamnih kampanja često, osim "pravih" modela, ugošćuje i one životinjske, bilo da je riječ o psima, mačkama, zmijama, pijetlovima, pa čak i tigrovima i lavovima. To, doduše, nimalo ne čudi jer se motivi životinja u formi simbola odavno provlače kroz estetiku brenda.
No, jedna je životinja posebno bitna za modnu kuću Gucci, a to su konji. Još od samih začetaka brenda, kada ga je u Firenci 1921. godine osnovao Guccio Gucci, luksuzna talijanska marka se pretežito fokusirala na kožnate odjevne komade namijenjene jahačimapridobivši već u početcima bogatu klijentelu da bi tek nešto kasnije ponudu proširila i na prtljagu i torbe izrađene od kože. Na krilima popularnosti i uspjeha, Gucci je svojim imućnim kupcima počeo nuditi luksuznu odjeću i modne dodatke, no konji su zauvijek ostali ucrtani u DNA kuće, a simboli poput sedla ili potkove čine sastavni dio motiva i danas kada je na čelu osebujni kreativni direktor Alessandro Michele. Konji su se pojavili i u reklamnoj kampanji "Of Course A Horse" namijenjenoj kolekciji proljeće/ljeto 2020. snimljenoj u Los Angelesu, a sada je Gucci svojoj publici odlučio predstaviti svoje divne modele, jednog po jednog. U seriji portreta tako su glavnu riječ dobili konji Tornado, Fad, Terremoto, Batman, Titan, Hasan i Kolonel čije će fotografije sigurno raznježiti mnoge ljubitelje životinja. Nas sigurno jesu.
Piše: Tina Lončar
Fotografije: Gucci