Jennie iz megapopularne grupe BLACKPINK dizajnirala je naočale za kultni brend Gentle Monster
Popularnost boy i girl bendova iz Južne Koreje već je odavno prešla granice azijskog kontinenta te se proširila diljem svijeta. Najpopularniji među njima , boy band BTS te svojevrsni mu ženski pandan BLACKPINK, održavaju koncerte na svim kontinentima, pojavljuju se na nagradama Grammy te vrhovima prestižnih ljestvica poput Billboardove. Osim superzabavnih pjesama, osvajaju i do detalja osmišljenim stilom pa je ubrzo i modni svijet počeo obraćati pažnju na njih. Članice BLACKPINKa, girl benda osnovanog 2016. godine, posebne su miljenice modne industrije. Njihov je nastup na prošlogodišnjoj Coachelli oduševio brojne fanove ne samo vrhunskim performansom, već i odličnim kostimima.
Zato nije čudno da je trenutno jako hot brend naočala, južnokorejski Gentle Monster, pozvao jednu od članica benda, dvadesetčetverogodišnju Jennie Kim, da kodizajnira liniju sunčanih i optičkih naočala, naziva Jentle Home. Jennie je najveća fashionistica u bendu, često sama osmišlja svoje outfite za videe te nastupe, redovito pohodi modne revije brendova poput Saint Laurenta ili Prade, a bila je i Chanelova ambasadorica.
Popratna kampanja, koju je (prije trenutne situacije!) snimio poznati fotograf Hugo Comte (suradnik brojnih izdanja Voguea te zaslužan i za kampanje brendova poput Valentino), na rafinirani način prikazuje modele kolekcije: jako cool sunčane naočale futurističke estetike, kao i one inspirirane stilom devedesetih.
Obožavamo modele kolekcije, kao uostalom i sve što na tržište izbaci Gentle Monster, a ako je i vama za oko zapeo koji od komada, možete ga nabaviti od 21. travnja, po cijenama koje kreću od 130 $. Ako vam nije do kupnje, nadamo se da će ova fantastična kampanja bar utažiti vašu glad za modnim novitetima te lijepim fotografijama, svim estetama itekako potreban izvor inspiracije i u ovim teškim danima.
Piše: Jasna Rausavljević
Fotografije: Gentle Monster