Popričali smo s dizajnericom Mirnom Mihoković o ljetnoj kolekciji i stvaranju kampanje
Posljednji put kad smo pričale predstavila si kolekciju sweatshirta i majci koje su osim cool dizajna pozivali i na druženje i povezivanje s prijateljima. Nova kolekcija više je ljetna, ženstvenija je. Da li i iza nje stoji priča?
Da, ovaj puta stoji priča druženja sam sa sobom, sa svojim mislima i prirodom. Prva kolekcija je bila ekstrovertna, ova je introvertna. Bavi se idejom da nosimo nešto toliko ugodno da možemo od jutra do mraka jednostavno ne razmišljati o tome kako izgledamo, a pri tome imati osiguranu nonšalantnu eleganciju, i baviti se osobnim razvojem i sagledanjem sebe iznutra.
Znamo da ti je etički i održivi aspekt jednako važan kao i sam dizajn. Reci nam više o novoj kolekciji, od kojih materijala si je izradila, kako si birala krojeve?
Za materijale sam iznimno sretna da sam našla dobavljače, radi se zapravo o lokalno proizvedenom certificiranom eko pamučnom platnu. Iznimno je ugodan, lagan, prozračan i jednostavan za održavanje! I materijal kao takav je isto bio veliki dio inspiracije i kreiranja krojeva. "ah la Lune" kolekcija je prva kojoj sam krenula sa kreiranjem sa određenim ograničenjima, a to je da je neelastičan materijal, da nema gumbiju, da nema patent zatvarača, da nema ništa što može zasmetati tijelu tokom vrućina, te da je vrlo laskavo različitim tipovima tijela kroz modifikacije kako se zaveže ili na koju visinu. Moram priznati da su me ta ograničenja zapravo jako zabavila i dopustila kreativnu igru u osmišljanju kako napraviti lijepe siluete bez "standardne" pozamanterije.
Kako je na tebe kao osobu, a i na tvoj brend utjecao period koji smo svi proživjeli (izolacija, potres)? Da li ti je kreativnost pomogla u teškim danima? Kako si provodila vrijeme izolacije?
Iznimno me potreslo puno različitih stvari nakon zagrebačkog potresa jer se u vrlo kratko vremena dogodilo puno loših i teških situacija na svim sferama, obiteljska, zdravstvena, poslovna, društvena, i ekonomska. Potres me skroz resetirao, dala sam si dva dana mira i tugovanja, i potom odlučila napraviti tutorial kako si ljudi mogu sašiti sami maske te je krenula izrada kolekcije. Tako da sam više manje sve dane u karanteni provodila u studiju duge sate i osmišljala ovaj projekt koji vam sad prezentiram. Kolekcija me spasila od svega jer je započela kao igra, i dopustila mi je relaksaciju i spas od svega do tada, te je tako i to inspiracija, rad na sebi i sa sobom, bez utjecaja okoline. Mogu na kraju uz osvrt reći da sam se zapravo pošteno naradila tokom karantene ?
Divna kampanja koju upravo predstavljaš kao zaštitno lice ima vizualnu umjetnicu i svojevrsnu domaću IT djevojku, Zaru Hrvatin. Kako to da si odabrala baš nju?
Zara me intuitivno privukla da ju pitam bi li radila kampanju. Kako sam stvarala kolekciju tokom karantene razmišljala sam o tome tko bi bio idealno lice, i tko može sam napraviti editorijal uz društveno distanciranje i mjere opreza koje su bile zadane. Na kraju je karantena završila, ali ideja kampanje se samo slagala sa njom kao voda što teče niz potok, jednostavno, prirodno i opušteno. Moram priznati da je to najugodnija suradnja koju sam ikada ostvarila. Poklapaju nam se pogledi, vrijednosti i estetika pa je i zato bilo pun pogodak!
Zara je osim uloge zaštitnog lica kampanje sudjelovala i u njenom stvaranju. Reci nam više o tome, predstavi nam ekipu koja je radila fotografije i popratni video.
Zara je samnom kreativno razmišljala u smjeru estetike i vizuala, zajedno smo se dogovarale oko autorskih pjesama Lu Jakelić koja je s nama bila u timu za izradu videa, koja točno će biti idealna i koji dio bi najviše odgovarao, i nekako smo svaki put bile na istoj stranici i složile se oko svega iz prve! Tehniku i oko iza kamere, te montažu, odradio je Luka Radiković, Zarin partner u takvim projektima. Pri izradi kolekcije slušala sam Lu koja me jednako tako intuitivno privukla, i jednostavno sam joj morala pristupiti i pitati za suradnju, i na kraju je njezin glas upravo savršeno sjeo na sve i zaokružio cijelu priču i dao joj dodatnu snagu.
Gdje se mogu nabaviti komadi?
Ova kolekcija je za početak isključivo preko narudžbe, a s vremenom ćemo ući u koncept dućane po hrvatskoj. Sve što treba je javiti nam se preko Instagrama, Facebooka ili nam poslati mail na [email protected], te je moguće doći do mojeg studija u predgrađe Zagreba ukoliko bi voljeli isprobati prije kupnje.
Piše: Jasna Rausavljević
Fotografije: Zara Hrvatin i Luka Radiković