Gabriela Hearst nasljeđuje Natachu Ramsay-Levi, kao i prethodnice među kojima su Stella McCartney, Phoebe Philo i osnivačica Gaby Aghion
Otvoreno je novo poglavlje u karijeri Gabriele Hearst, ali i novo poglavlje modne kuće Chloé, za koju se očekuje da će je nova kreativna direktorica odvesti u smjeru održivosti i nove razine osviještenog luksuza koji zagovara autodidaktična modna dizajnerica.
Gabriela Hearst nema formalnog obrazovanja u modi, no na modnoj je sceni prisutna već više od desetljeća, prvo svojim brendom Candela, zatim modnom kućom koja nosi njezino ime - Gabriela Hearst, a sada i kao kreativna direktorica Chloé. Višestruko nagrađivana za svoj rad, prije svega na promicanju održivosti u modi, ove je godine od strane CFDA proglašena dizajnericom godine. Lista poznatih klijentica je duga, a uključuje Meghan Markle, Juliju Roberts, Nicole Kidman, Melaniju Trump i Jill Biden, Emmu Watson i Brie Larsson, između ostalih.
Odrasla na ranču ovaca u Urugvaju, Gabriela je inspirirana tradicijom, te je i u svom brendu često koristila konjičke motive po kojima je poznata i kuća Chloé. Aktivno se zalaže za ekološki pristup i održivost u modi, te tako koristi ostatke materijala drugih tvrtki, kao i reciklirane materijale, daje prednost lanu pred pamukom, ističe važnost održavanja tradicije i zapošljavanja radnika koji tu tradiciju poznaju, pa tako i na svojim kolekcijama surađuje primjerice s pletiljama iz Urugvaja. Inovativna u svom pristupu reduciranja tekstilnog otpada, ali i uporabi materijala koji utjelovljuju novo poimanje luksuza - lan tretiran aloe verom za omekšavanje materijala koji istovremeno njeguje kožu, podstave džepova s anti-radijacijskim svojstvima koja umanjuju zračenje mobitela i bio-razgradiva plastika za pakiranja svojih proizvoda.
Koliko će takvih inovacija prenijeti u Chloé tek ćemo vidjeti, no jedno je sigurno - pred Gabrielom Hearst je uzbudljivo i vrlo zaposleno razdoblje jer istovremeno ostaje načelu vlastite modne kuće.
Piše: Kristina Stakor
Foto: Profimedia