Modni eskapizam za dijete u nama
Poznati japanski crtić Moj susjed Totoro studija Ghibli priča priču o dvije djevojčice koje s ocem presele u ruralno područje Japana kako bi bili bliže bolnici u kojoj se njihova majka oporavlja od duge bolesti, a vrijeme provode lutajući prirodom i komunicirajući sa šumskim duhovima. Premijerno prikazan 1988., danas ima mnoštvo obožavatelja diljem svijeta, a sada će zaživjeti i u jedinstvenoj modnoj kolekciji modne kuće Loewe.
Kreativni direktor brenda Loewe Jonathan Anderson objasnio je motivaciju ove suradnje, koja je rezultirala odjevnim komadima i modnim dodacima s motivima iz animiranog filma: "Poruka koju želimo prenijeti je ona sanjive smirenosti i kreativnosti - biti jedno s prirodom i jedno s djetetom u nama - što je sada iznimno važno i mislim da će biti uvijek."
No to nije jedina modna suradnja u posljednjih tjedan dana koja nudi bijeg od stvarnosti u djetinjstvo: Gucci je, nadahnut japanskom mangom, lansirao novu kolekciju koja spaja njihov prepoznatljiv GG logo i jednog od najpopularnijih manga likova: Doraemona. Doraemon je robotska mačka koju iz budućnosti šalje unuk Nobite Nobija, kako bi pomogao svom djedu, tada dječaku, te posljedično popravio živote njegovih potomaka. U Guccijevoj kolekciji, decentni motiv Doraemona razigrava monokromne trenirke, traperice, tenisice i modne dodatke.
Ako je ikad postojao trenutak za spajanje mode i animacija u originalni modni eskapizam, s bićima iz drugih svjetova koji pomažu likovima u nevolji, to je definitivno sada.
Piše: Kristina Stakor
Foto: Instagram loewe, streetmag_official, gucci, Loewe