Suočeni s kritikama, brend Victoria's Secret odlučio je krenuti novim, inkluzivnijim putem
Revije Victoria's Secreta dugi su niz godina bile pojam glamura i seksipila, no tim je danima odzvonilo. Nakon brojnih skandala, uključujući one o seksualnom uznemiravanju i toksičnoj radnoj atmosferi, i kritika upućenih na račun neinkluzivnih i nemogućih ideala ljepote, brend Victoria's Secret napokon je zaključio da je drugačiji pristup možda interesantniji novoj generaciji kupaca. Razlog više je i uspjeh konkurentske linije Savage X Fenty pjevačice/poduzetnice Rihanne, koja svojim brendom slavi različitosti.
Stoga je Victoria's Secret odlučio da su anđelice 'out', a kolektiv je 'in'. The VS Collective suradnja je između modnog brenda i partnerica koje bi svojim jedinstvenim iskustvima i glasovima trebale pridonijeti drugačijoj viziji, sadržaju i internim projektima važnim ženama. Model Adut Akech, novinarka i osnivačica Girlgaze Amanda de Cadenet, skijašica i model Eileen Gu, nogometašica i LGBTQIA+ aktivistkinja Megan Rapinoe, model Paloma Elsesser, glumica Priyanka Chopra Jonas i model i LGBTQIA+ aktivistkinja Valentina Sampaio.
Kako će nova etapa točno izgledati još nije sasvim jasno, no spomenute partnerice sretne su što pomažu stvoriti novo lice mode u kojem će se različite žene osjećati zastupljeno. 'Često sam se osjećala kao autsajder gledajući brendove u modnoj i beauty industriji i oduševljena sam što mogu pomoći kreirati prostor u kojem se vidi pravi spektar SVIH žena', rekla je nogometašica i aktivistkinja Megan Rapinoe, a sličan sentiment dijele i druge partnerice projekta. Nadamo se da ovaj iskorak neće poboljšati samo reprezentaciju žena u brendu ekskluzivnog donjeg rublja, već i njihove uvjete rada o kojima se pričalo u ranijim skandalima.
Piše: Kristina Stakor
Foto: Profimedia