Nadahnuta filmovima iz šezdesetih i fotografijama Jean Shrimpton kostimografkinja je osmislila komade koji će zasigurno postati (ponovno) 'in'
Glumica Anya Taylor-Joy prošle nas je godine osvojila svojom interpretacijom šahistice iz pedesetih i šezdesetih u seriji 'Damin gambit', impresionirala biranim lookovima na crvenom tepihu koji odišu retro glamurom, a sada nas ponovno vraća u prošlost novim filmom 'Last Night in Soho'.
U njemu tumači Sandie, klupsku pjevačicu, čiji život krene u krivom smjeru, a kao viziju šezdesetak godina kasnije vidi je Eloise, mlada studentica modnog dizajna koja stanuje u garsonijeri u kojoj je Sandie živjela.
Ne želimo otkrivati previše o radnji samog filma, no ono što je važno imati na umu jest da se radnja iz današnjice miješa s momentima iz šezdesetih, a iz toga proizlazi vrlo zanimljiva moda koju su insirirale 'Swinging Sixties'.
Odjeća koju šezdesetih nosi lik Sandie, poput bijelog kaputa od vinila, nadahnjuje studenticu Ellie da promijeni svoj cijeli look.
Za kostimografiju u filmu zaslužna je Odile Dicks-Mireaux koja već ima iskustvo rada na filmovima 'An Education' i 'Brooklyn' za koje je dizajnirala kostime koji dočaravaju modu pedesetih i šezdesetih.
Za ovaj je film istraživanje provodila gledajući filmove poput 'Darling' s Julie Christie, 'Beat Girl' i listajući stare magazine Vogue s fotografijama Jean Shrimpton, ali i koristeći vintage komade koje je pronašla u second-hand dućanima u Covent Gardenu, te originalne Courreges 'go-go' čizmice.
No kao možda najinteresantniju ističe haljinu boje breskve od šifona koji je kostimografkinja sama bojala dok nije dobila nijansu koja bi najbolje odgovarala.
Premda filmom nedvosmisleno dominira jeziva atmosfera, moda ipak uspijeva prenijeti i nešto živosti razdoblja kojim se bavi te dobro ilustrira i razvoj samih likova, što su dodatni razlozi za gledanje ovog filma s neobičnim zapletom.
Piše: Kristina Stakor
Foto: Profimedia