Novi početak za dizajnera i brend koji obožavaju fashionistice
Daniel Lee na mjestu kreativnog direktora Bottege Venete počeo je u ljeto 2018. za koje je izabran dok je pod Phoebe Philo u Celine radio na ženskoj odjeći. A usprkos podijeljenim kritikama koje je u početku dobivao, ubrzo je potvrdio svoj status i talent koje su prepoznale brojne fashionistice poput Rihanne, Rosie Huntington-Whiteley i Hailey Bieber, između ostalih.
U svom kratkom razdoblju na čelu te modne kuće kreirao je sada već kultne modne dodatke poput torbica i cipela koje su postajale gotovo viralni hitovi na društvenim mrežama. U vrijeme pandemije okrenuo se od klasičnih prezentacijama novih kolekcijama salonskim te odlučio da o brendu trebaju govoriti njegove ambasadorice i obožavateljice, te je obrisao sve društvene mreže modne kuće i odveo je u posve novom smjeru.
'Želio bih zahvaliti Danielu na njegovoj posvećenosti… Dao je Bottegi Veneti svježu perspektivu i novi osjećaj modernosti poštujući istovremeno pedesetogodišnje naslijeđe brenda. Nevjerojatan rast brenda u posljednje tri godine svjedoči o uspjehu njegova kreativna rada', rekao je Leo Rongone, CEO Bottege Venete.
Što slijedi za brend, ali i samog Daniela Leeja još nije poznato, premda je odluka o kraju njegove pozicije na mjestu kreativnog direktora Bottege Venete bila sporazumna.
'Moje vrijeme u Bottegi bilo je nevjerojatno iskustvo. Beskrajno sam zahvalan na mogućnosti da radim s tako iznimnim i talentiranim timom i zahvalan svima koji su bili dijelom naše kreativne vizije. Hvala Francois-Henri Pinaultu na podršci i na prilici da budem dio priče Bottege Venete', izjavio je dizajner Daniel Lee.
Službena izjava nagovijestila je skoru najavu novog kreativnog vodstva.
Piše: Kristina Stakor
Foto: Profimedia