Ona je veteranka svijeta mode s bogatim životopisom
Osim što nitko ne bi pogodio njezinu dob (Linda je ušla u 66. godinu života), rijetko tko bi mogao nabrojati sve modne 'živote' ekscentrične i zanimljive Rodin.
Žena koja je za vrijeme rada u časopisu Harper's Bazaar kreirala izgled ikona poput Madonne i Gisele, a onda sve pomela sa svojim 'Rodin' uljima i kozmetičkim preparatima, novo je zaštitno lice breada 'The Row' sestara Mary Kate i Ashley Olsen.
Nakon karijere u medijima prešla je u modno poduzetništvo s linijom kozmetičkih ulja. „Kupila sam najdraža esencijalna ulja i počela ih miješati za vlastite potrebe. Nakon toga sam ih odnijela na set i svi su bili oduševljeni, od stilista do manekenki. Vrlo brzo nakon toga lansirala sam ih na tržište“, izjavila je Linda za The Daily Beast.
Tako je nastao Olio Lusso, miks jedanaest najfinijih esencijalnih ulja za kojim je poludio cijeli svijet pa i mlade sestre Olsen. Brand 'The Row', čije će zaštitno lice biti Linda Rodin nastao je 2007. godine, i kreativni je produkt dviju sestara koje su do tada plovile filmskim i televizijskim vodama, ali su odlučile da karijeru žele nastaviti u modi.
Godine 2010. 'The Row' pomeo je Tjedan mode u New Yorku i od tada možemo govoriti o zaista etabliranom modnom imenu. Sestre su poznate po otkačenom i jedinstvenom osobnom stilu koji se reflektira i u njihovom dizajnu, a spoj je boho 'looka' i vintage estetike, baš kao i Linda.
„Mislim da si senzibilitetom jako pašemo“, kaže Linda. „One su revolucionarke, stylish i ispred svoga vremena. Točno znaju što žele od mode i tko se u tu sliku uklapa. Divno mi je što svoju modu vide i na starijim ženama te mi jako laska što su me odabrale za ovaj posao“.
Nakon što se s 18 godina preselila u Italiju, Linda je neko vrijeme radila kao model, da bi onda preuzela mjesto asistentice fotografa.
„Nisam bila dobra u tom poslu. Mene je zanimao stilistički posao, a to je nešto što praktički tada nije postojalo, ali s vremenom sam se uhodala i etablirala, i od tada sam u svijetu mode.“