Regionalni lideri u segmentu luxury industrije i biznisa okupili su se u Zagrebu na upravo održanom drugom Adria Luxury Summitu
Premium regionalna business konferencija Adria Luxury Summit, u organizaciji Adria Medije Zagreb, po drugi je put okupila regionalne lidere u segmentu luxury industrije i biznisa. U Hotelu Esplanade Zagreb, 12. studenog, uz limitirani broj sudionika By Invitation Only i u skladu s epidemološkim mjerama, okupili su se predstavnici globalnih tvrtki kako bi kroz zanimljive panele te vrsne primjere pružili odgovore na pitanja o budućim investicijama, trendovima poslovanja te projekcijama rasta i razvoja.
Kao i prošle godine, kada su na Adria Luxury Summitu gostovali predstavnici globalnih tvrtki poput Jimmy Choo, Sotheby’s Real Estate, Moët Hennessy te drugih, i ove godine ADRIA LUXURY SUMMIT predstavio je vizije, ideje i prakse u luxury segmentu regije te kroz odabrane teme i paneliste donio uvid u najnovije trendove poslovanja premium brendova. Vrijeme u kojem se nalazimo traži odgovore na pitanja o budućim investicijama, projekcijama rasta i razvoja, a tržište luksuza – kao jedno od stabilnijih u vremenima velikih promjena – primjer je kreativnosti i kvalitete koja je danas u fokusu korisnika takvih usluga i kupaca.
Ta je vrijednost karakteristika održanih panel rasprava, GOing PREMIUM IN CRISIS TIME, u kojem su govornici Marija Desivojević, Delta Group, Matija Ražem, Infobip, Iva Rogović Lekić, Marsh Croatia i moderator Ivica Perica, Umium govorili o budućnosti i strateškim odlukama koje su nužne za vrijeme nakon COVID-19. Vrijeme nesigurnosti i pandemije uvelike je utjecalo na tržište luksuza, no luxury segment uvijek je bio snažan pokretač promjene. To je i strategija mnogih tržišnih lidera, jer u nadolazećem razdoblju razliku kod kupaca i korisnika činit će kvaliteta i unique experience, ono što luxury segment ima u svojem DNA-u.
Panel LUXURY INVESTMENTS donio je temu važnosti ulaganja u kulturu i nekretnine kao odraza osviještenosti, a svoje iskustvo za Adria Luxury Summit podijelili su Veljko Marton, Ivan Kovačić, Remington Realty Christie's International i Branko Franceschi, ravnatelj Moderne Galerije.
Kroz temu REINVENTION/ NEW BRAND APPROACH s fokusom na nove formate luksuznih brendova, d i g i t a l , w e l l n e s s , e x p e r i e n c e i o d r ži v o s t , govornici Marko Šesnić i Goran Turković iz Sh&T design agency, Nikola Žinić iz Bruketa&Žinić&Grey i Robert Bajs, Pink Wing podijelili su svoje viđenje današnjih izazova za različite industrije, a specijalni intervju Idisa Turata, jednog od naših najvećih hrvatskih arhitekata, na Adria Luxury Summitu otkrio je kako stvoriti jedinstvenu priču u svakom polju i projektu djelovanja, a posebno u segmentu luksuza.
Adria Luxury Summit je i ove godine pružio relevantne informacije kroz primjere i strategiju regionalnih lidera na temu premium usluga i proizvoda te otvorio pitanja daljnjeg razvoja regije u smjeru luksuza, a prisutnima osigurao ekskluzivnu mogućnost premium iskustva uz novi Porsche Panamera e-Hybrid Sport.
Premium digital content nakon Adria Luxury Summita, bit će relevantan kao smjernica za business community i sve aktere uključene u stvaranje jedinstvene ponude u Adria regiji. Za više informacija za temu i premium digital sadržaj posjetite AdriaLuxurySociety.com i prijavite se na newsletter [email protected]