Postoji cijela generacija kojoj su formativne godine obilježili sati provedeni na Tumblru. Bili su to dani u kojima su cijelu generaciju inspirirale crno-bijele fotografije Marine and the Diamonds, citati Shinji Moon i Rupi Kaur, te modne kombinacije Alexe Chung na ulicama Londona i u blatu Glastonburyja.
Alexa Chung tada nije bila samo modna ikona, ona je bila originalna it djevojka, heroina generacije a la Jane Birkin, sa stilom koji je spajao ležernost s glamuroznim i chic komadima. Mnogima je upravo ona otkrila čari kupovanja vintage i second-hand komada, haljina ravnog kroja, te Chanel i Chloe Paddington torbica, a na sve te modne lekcije se referiramo i dan danas.
Baš zato je nova Burberry festivalska kampanja s Alexom Chung u glavnoj ulozi itekako posebna. Kampanja evocira digitalne uspomene na vrijeme kada su Tumblr i Glastonbury oblikovali modne i glazbene snove jedne generacije.
Alexa nosi Burberry verziju kultnih gumenih čizama do koljena, kao i senzacionalnu, vrlo Glastonbury kombinaciju haljine sa šljokicama i lovačke jakne. Uz nju se u kampanji pojavljuju i zvijezde poput Care Delevingne, Liama i Lennona Gallaghera i Goldieja, a svi su odjeveni u klasične komade britanske modne kuće čije su jakne i baloneri bili neizostavni dijelovi estetike koju su štovali na tadašnjem internetu.
Ipak, za generacije koje su odrasle uz slavnu twee, indie sleaze i Tumblr estetiku, upravo je Alexa ovdje najvažnija figura zbog koje se, vrlo nostalgično, ponovo zaljubljujemo u Burberry koji u posljednjim godinama ne bilježi zavidne rezultate pod aktualnim kreativnim direktorom.