Prije nešto manje od dva tjedna nas je napustio kralj talijanske mode, a otvorenje njegove oporuke koja je prošlog petka predstavljena talijanskim medijima je svijet mode ostavilo u ponovnom stanju šoka. Giorgio Armani je bio dizajner i uspješni poslovni čovjek koji nije otkrivao puno o sebi, osim u jednoj službenoj biografiji i jednoj autobiografiji.
Ipak, kralj elegancije je sporadično znao podijeliti detalje iz svog života u simbolici koju isprva nije lako dekodirati. Jedna od misterija koju je otkrio pred kraj svog života bio je njegov omiljeni parfem.
Miris mode i djetinjstva
Izložba posvećena 20 godina visoke mode pod couture linijom Armani Privé u Milanu je pravi spektakl, no prolaskom kroz nebrojene komade visoke mode kojima ne parira nijedan drugi brend, možete osjetiti vrlo specifičan miris koji se širi ventilacijom. Iako bi po uređenju izložbe koja je smještena u labirint baršunom prekrivenim zidovima pomislili da Armani Silos takav miris ima uvijek, bili biste u krivu.
Miris koji se širi izložbom je Bois D’Encens, parfem iz Armanijeve Privé beauty linije koja se ističe velikim asortimanom parfema inspiriranih životom i filozofijama dizajnera. Prvi u Privé Beauty liniji, predstavljen davne 2004. ususret otvorenju službene couture linije.
‘’Tražio sam miris tamjana iz djetinjstva, kada sam s bakom išao u crkvu. Imao je dubinu i toplinu, a podsjećao me i na crni kamen Pantellerije“, rekao je sam Giorgio Armani.
Kako miriše Bois d’Encens?
Bois d’Encens temelji se na somalskom tamjanu i mirisnoj refleksiju koja je Armanija asocirala na mise u talijanskim crkvama. Osim toga, riječ je o ponovnom rođenju najstarijeg poznatog parfema na svijetu, Kyphija, koji su prije četiri tisuće godina stvorili Egipćani.
Mističan i zavodljiv, Bois d’Encens spaja drvenaste začine i čisti tamjan, obogaćen vetiverom i cedrovinom. Bois d’Encens je zaista poseban, jer je izravno izrastao iz Armanijevih osobnih uspomena. Stoga nije čudno što je upravo ovaj parfem nosio do samog kraja.