Kada strast, znanje i ljubav prema koži postanu profesija, nastaje brend poput Biyosha, domaće kozmetike koja ne staje samo na površini kože, nego djeluje dublje: na navike, svijest i osjećaj svakodnevne njege. Iza brenda Biyosh stoji Đina Erceg i njezin poslovni partner Hrvoje Glavica. Đina je zapravo po struci inženjerka građevine, koja je godinama radila u korporativnom sektoru kao projekt menadžerica. No, kako to često biva, privatni život i majčinstvo otvorili su neka nova pitanja i puteve.
„Kad je moj mlađi sin dobio dermatitis, počela sam istraživati što je zapravo dobra njega za osjetljivu kožu. Počela sam izrađivati kreme za svoju djecu, zatim za prijatelje i na kraju i za sebe. Ljudi su mi počeli govoriti ‘hoću još’ – i tako se rodila ideja o Biyoshu“, priča Đina čija je beauty priča ispisivana više od osam godina prije nego što se materijalizirala u cjeloviti brend.
Biyosh kozmetika osmišljena je kao spoj moderne znanosti i holističkog pristupa. Umjesto da samo „popravlja“ kožu, Biyosh njeguje kožnu barijeru, mikrobiom te potiče sposobnost kože da se regenerira i održava – dugoročno.
Svi proizvodi su „clean“ – ne sadrže parabene, silikone, eterična ulja, SLS ni umjetne boje, a nisu testirani na životinjama. Temelji formulacija su optimalni pH balans, biokompatibilni sastojci koje koža prepoznaje, niska molekularna masa za bolju apsorpciju te aktivni sastojci koji djeluju dugoročno na zdravlje kože.
Đina naglašava da se radi o skinmalizmu – minimalističkom pristupu njezi u kojem je kvaliteta važnija od kvantitete.
Svaki je proizvod razvijen u suradnji s poznatom zagrebačkom formulatoricom Mirelom Ilenić, a iza svakog stoje mjeseci (ili godine) testiranja, prilagodbi i strastvenog rada.
Prirodni eliksiri i snažni aktivni sastojci
„Naše formulacije kombiniraju najbolje iz prirode i laboratorija“, objašnjava Đina i ističe eliksir fermentiranog meda crnih pčela, postbiotike, bakuchiol, hijaluronsku kiselinu, inkapsulirani vitamin C i ceramide kao ključne aktivne sastojke.
Đina priznaje da joj je iskustvo iz građevinskog sektora bilo itekako korisno, osobito kad je riječ o preciznosti, planiranju i kontroli kvalitete.
„U građevini sam naučila biti ‘ziherašica’. Danas svaki proizvod prolazi najviše standarde – od sirovine do laboratorija. Sve razvijamo i proizvodimo u Hrvatskoj, što nam je iznimno važno“, naglašava Đina dodajući da, osim što proizvodi nisu testirani na životinjama, Biyosh koristi FSC certificiranu ambalažu – održivu i ekološki prihvatljivu.
Njega kao ritual i stav
Za Biyosh ljepota nije korekcija, nego kontinuitet pravilne njege. Svaki proizvod nastoji njegovati kožu tako da ona bude funkcionalna, otporna, sjajna – i to dugoročno.
„Najljepša koža nije savršena, nego njegovana koža. I ništa ne može zamijeniti svakodnevnu rutinu kvalitetnim proizvodima koji odgovaraju vašim stvarnim potrebama“, poručuje Đina ističući da je njihov najprodavaniji proizvod od početka Miracle beauty oil, uljni serum s 1% bakuchiola, postbioticima i luksuznim biljnim uljima.
No i drugi proizvodi polako osvajaju srca kupaca koji prepoznaju kvalitetu i biraju dugoročna rješenja.
Dodir njege i ljubavi
Svi Biyosh proizvodi su ''clean'': ne sadrže parabene, silikone, eterična ulja, ni umjetne boje te nisu testirani na životinjama. Otkrijte naše omiljene proizvode!
Miracle Beauty Oil
Napredni uljni serum iznimno lagane i svilenkaste teksture formuliran za potpunu regeneraciju kože.
Youth-Boost Lux Cream
Bogata anti-age krema svileno-luksuzne teksture.
Hydra-Boost Dream Cream
Sanjiva i njegujuća krema za intenzivnu hidrataciju.
Micellar oil-break up with make-up
Učinkovito ulje za čišćenje i skidanje šminke.
Honey face wash - bee clean
Gel za čišćenje s fermentiranim medom koji jača mikrobiom.
Hyaluronic booster - HA + C + B5
Koncentrirani bezuljni serum lagane teksture fluidnog gela s hijaluronskom kiselinom, ceramidima, pantenolom te inovativnim kompleksom hidratora.