Tijekom protekla tri desetljeća, torbice su postale sveti gral modne industrije. Istovremeno su statusni simboli, oblici osobnog izražavanja, kolekcionarski predmeti i, ponekad, vrlo pametne investicije.
Danas malo tko bolje razumije trajnu privlačnost i kulturni značaj ''it“ torbica od Fashionphilea, luksuzne platforme specijalizirane za kupnju i prodaju second hand dizajnerskih torbica i dodataka. Sada, uz uspješan model u vintage sektoru mode, Fashiophile u suradnji s izdavačem Assouline ulazi i u svijet knjiga.
U knjizi Fashionphile: The Book of Iconic Bags, platforma donosi jedinstveni popis od 25 najutjecajnijih torbica svih vremena – odabranih ne samo zbog svoje izrade i ljepote, već i zbog kulturne važnosti, investicijskog potencijala, bogate povijesti i trajne privlačnosti.
Od Hermès Birkin i Kelly modela, do Chloe Paddington i Fendi Baguette torbica koje je obožavala Carrie Bradshaw i kultnih Prada modela, pa sve do novijih, viralnih modela Bottege Venete, Jacquemusa i Loewea, ovaj upečatljivi kompendij istražuje modele i trendove koji su oblikovali modni pejzaž.
Uz dojmljive fotografije, fascinantne priče i stručne uvide u samu izradu i procese, knjiga je slavlje it torbice kao hit predmeta i simbola stila, a savršena je kao poklon za sve obožavateljice ili vlasnice ovih kultnih modela.