Među uzvanicima su bili Cynthia Erivo, Milly Alcock, Richard E. Grant, Shygirl, Jodie Turner-Smith i Joe Locke, odjeveni u komade iz kolekcije. Zabava je bila kreativna reinterpretacija tradicionalne britanske kućne zabave, s bogatim stolom punim kolača i želea te ogromnim ukrasnim golubom u stilu topiarija. Večer je uključivala nastup grupe Sugababes, kao i DJ setove The Dare, Chloé Caillet i Kirollusa.
Događaj se održao u povijesnoj Skinners Hall — elegantnoj cehovskoj kući izgrađenoj 1670. godine — i bio je proslava duha samoizražavanja koji je temelj same kolekcije. Teme britanskog humora i naslijeđa, koje oblikuju kampanju s britanskim komičarskim ikonama Joannom Lumley i Richardom E. Grantom, definirale su ugođaj večeri.
Večer je započela koktel-druženjem, nakon čega su se gosti preselili u Veliku dvoranu na ples, gdje se eklektična publika okupila među povijesnim portretima na retro plesnom podiju koji je svijetlio u ritmu glazbe. Klasični britanski party zalogaji i zavjese od svjetlucavog šljokičastog tila bili su omaž raskošnom, pomalo neurednom šarmu kućnih zabava na selu — sve to održavajući energiju na visokoj razini.
„Uvijek sam govorio da su komadi iz ove kolekcije poput obitelji. Bilo je sjajno vidjeti ih kako ožive na gostima, na plesnom podiju i diljem ovog nevjerojatnog prostora. Događaj je izgledao kao scena iz filma – raskošan, razigran i pun iznenađenja na svakom koraku.“ – Glenn Martens
„Znali smo da ova zabava mora biti nešto posebno! Kampanja i kolekcija su tako razigrane, duhovite – i ovaj je događaj točno to utjelovio. Svi su plesali, a spoj povijesti lokacije i modernosti kolekcije stvorio je doista jedinstvenu atmosferu.“ – Ann-Sofie Johansson, voditeljica dizajna i kreativna savjetnica u H&M-u
Kolekcija H&M Glenn Martens bit će dostupna na hm.com od 30. listopada.