Možete li zamisliti Jacquemus parfem, ruž, olovku za oči? Ako vam je to, kao i nama, bio dio najvećih snova, drago nam je reći kako to uskoro postaje realnost.
Jacquemus Beauty
L’Oréal je nedavno investirao u Jacquemus i preuzeo manjinski udio tvrtke kako bi financirao daljnji rast maloprodaje i širenje francuske modne kuće u sektor ljepote, objavljeno je jutros. „Jacquemus s ponosom najavljuje dugoročnu, ekskluzivnu beauty suradnju s L’Oréal Group, dodatno učvršćenu manjinskom investicijom koja podupire njihov neovisni razvoj,“ stoji u zajedničkom priopćenju Jacquemusa i L’Oréala.
Beauty inflacija u modi
Jacquemus, koji je nedavno proslavio 15 godina postojanja brenda, ovim korakom osigurava održivost svog brenda, bez obzira na uspjeh ili neuspjeh svog modnog sektora. Iako je u posljednjih nekoliko godina poznat po stvaranju it torbica i senzacionalnih kampanja s raznim zvijezdama i umjetnicima, Jacquemus je početkom prošle godine prošao kroz pravu poslovnu dramu.
Njihov dugogodišnji direktor je napustio brend, prodaja je u posljednja dva kvartala pala, a svima je postalo jasno kako ponekad nije dovoljno biti marketinški mag ako proizvod nije dovoljno kvalitetan ili originalan. Također, Jacquemus je u listopadu potvrdio da traži dodatna sredstva za svoju sljedeću fazu otvaranja trgovina 2025. i 2026. godine, te za istraživanje nove kategorije proizvoda.
Hype koji će Jacquemus Beauty izazvat će biti teško zamisliti. Razni legacy brendovi, poput Prade, Hermesa i Balmaina, su se tijekom prošle godine aktivno vratili u biznis ljepote, parfema i njege kože. Bez obzira na to što su neki prošli ispod radara, postalo je jasno da modne kuće teško mogu opstati bez vlastitog beauty sektora.
Što očekujemo od Jacquemus Beauty?
Prvo i osnovno - parfeme niche kvalitete. Jacquemus je poznat po organiziranju revija u neobičnim okruženjima, poput polja lavande, žita, plaže i morske luke. Sigurni smo kako bi to, pretočeno u nesvakidašnji parfem poput nedavnih iz Bottege Venete, bio pun pogodak za brend.
Jacquemus kozmetika bi također mogla biti pun pogodak. Od ruževa koji citiraju intenzivne boje njegovih hit torbica, pa sve do sjenila, sigurni smo da će imati nesvakidašnje i inovativno pakiranje, na tragu šarenog Hermesa i praktičnog Fentyja. Očekuje se i ulazak u područje njege kože, gdje će parfimirane kreme biti hit, no njega za lice od velikih modnih brendova uvijek budi sumnje u omjer cijene i kvalitete.