Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Davno su prošla ona vremena kada je Lindsay Lohan bila kreativna direktorica couture kuće Emanuela Ungara. Tragove takvog, pravog celebrity kreativnog direktora smo posljednji put doživjeli kada je stilist Lady Gage, Nicola Formichetti, na nekoliko sezona preuzeo Mugler. Dok se svijet mode nepovratno opekao na takvim primjerima, te slavne osobe spustio na njihov prirodni teritorij capsule kolekcija i ambasadorskih ugovora, multitalentirani Pharrell Williams je posljednji celebrity dizajner takve vrste. 

Pharrell Williams
Launchmetrics //

Pharrell Williams

Dok je talent u sektoru dizajna zasigurno prepušten in-house kreativcima i dizajnerima, koji se prije svega najviše bave modnim dodacima, Pharrell nas je u ovih nekoliko sezona uspio uvjeriti da je majstor u kreiranju atmosfere i ‘’osjećaja’’ koje vežemo za njegove kurirane kolekcije. Daleko je to od naizgled apstraktnih, no naposljetku vrlo probavljivih koncepata i eksperimenata Virgila Abloha, kao i njegovih prethodnika poput Kima Jonesa i Marca Jacobsa. Još je dalje od ponekad fantastičnog futurizma koji njegov aktualni kolega Nicholas Ghesquiere svake sezone razvija u ženskom dijelu brenda.

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Na stotine kilometara je dalje od prvog obećanja modne revolucije koja je najavljivana njegovim dolaskom na jedno od dva najviša kreativna mjesta u brendu. Ono što sigurno dobivamo svake sezone je ‘’vibe’’ i prvi red prepun slavnih, među kojima je ovoga puta ponovo bila Beyonce.

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Još jedna stvar na koju definitivno možemo računati kada je u pitanju Pharrell je spektakl povezan s određenom lokacijom važnom za brend. Dosad su se naredale lokacije i inspiracije kao što su Francuska, Kina, Japan, jug SAD-a, a sada je na red došla i Indija. Od svih lokacijama inspiriranih kolekcija, ova zauzima drugo mjesto nakon one za jesen prošle godine, koja je pojačala tada već aktualni western i cowboycore trend. Osim što su se u ovoj kolekciji pojavili odlični komadi bogatih, orijentalnih izveza, nije manjkalo ni referenci na rad Marca Jacobsa i pop kulturu.

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Torbice, modni dodaci i sada već očekivani kovčezi su na sebi imali prepoznatljivi print iz filma The Darjeeling Limited redatelja Wesa Andersona. Louis Vuitton je pod Marcom Jacobsom, uz ideju Erica Chasea Andersona, proizveo limitirane kovčege i torbe s ovim printom koje su u filmu nosili Owen Wilson, Jason Schwartzman i Adrian Brody.

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Putovanje i potraga za sobom su ionako bili dosadašnji lajtmotivi Pharrellovih kolekcija, a izgleda da Louis Vuitton, u jeku sve većeg usporavanja luksuznog sektora, pokušava svoju sreću pronaći u Indiji i na njenom neistraženom luksuznom tržištu.

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Louis Vuitton ss26
Launchmetrics //

Louis Vuitton ss26

Moda