„Kao u renesansnim radionicama, sve počinje jednom narudžbom”, podsjeća talijanska fotografkinja. Autorica brojnih Dior kampanja, poznatih po iznimnoj domišljatosti, Niedermair osmišljava fascinantne scenografije koje odišu snažnim vizualnim identitetom.
Isključivo za potrebe ove knjige, Brigitte Niedermair otvorila je velike arhivske kutije koje čuva u svome studiju i iz njih izdvojila dosad neobjavljene crteže koji otkrivaju njezine izvore nadahnuća, estetske utjecaje i sumnje. „Moj rad počinje od mene same: najprije u mojoj glavi, a zatim, kada dođe pravi trenutak, poput toka energije prelije se u moje olovke i postaje vidljiv na papiru”, objašnjava umjetnica.
U knjizi je predstavljeno gotovo 150 fotografija, koje nadopunjuje stotinjak skica i radnih scena. Fotografski radovi, stvoreni za različite svjetove kuće Dior – od mode do nakita, modnih dodataka, parfema i ljepote – obogaćeni su gotovo kirurškim studijama i skicama izrađenima u raznim tehnikama: olovka, akvarel, gvaš, kolaž i druge.
Ovo umjetničko djelo svjedoči o izvanrednom poznavanju umjetnosti, sposobnom stvoriti ono što povjesničar umjetnosti Olivier Gabet u svom uvodu naziva „pravim panoramskim pogledom na umjetnost”. U njemu se, piše Gabet, „od ekspresionizma do konkretnijih oblika može pronaći lice nalik Peggy Guggenheim, poškropljeno kapljicama u stilu Jacksona Pollocka, dok druge kompozicije prizivaju na um Triadni balet Oskara Schlemmera ili određeni Théâtre de la Mode”, čime se ističe utjecaj različitih umjetničkih pokreta 20. stoljeća, od nadrealizma do postmodernizma.
Ova zavodljiva oda Dior ženi ujedno je i utjelovljenje snage kroz prizmu suvremenog feminizma – žene koja je potpuno slobodna, beskrajno elegantna i koja prkosi svim arhetipovima, neprestano se izmjenjujući između nježnosti cvijeta i snage moći.