Balenciaga ima nove parfeme, a neki bi mogli postati pravi hit
Balenciaga //

promo

Balenciaga je predstavila prvu kolekciju suvremenih luksuznih parfema. Linija uključuje deset mirisa, svaki po cijeni od 260 eura, dostupnih u odabranim trgovinama brenda u Europi i Sjevernoj Americi, te na službenoj internetskoj trgovini. Uz njih stižu i dva discovery seta s manjim bočicama svakog mirisa.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Balenciaga (@balenciaga)

Kolekcija donosi modernu interpretaciju mirisa Le Dix, koji je Cristóbal Balenciaga stvorio 1940-ih. Kako stoji u službenom priopćenju, brend je došao do originalne bočice parfema preko privatnog kolekcionara, nakon čega su počeli stvarati nove verzije temeljene na originalnom mirisu. Tako je nastao niz parfema među kojima su No Comment (drvenast sa zelenim notama), Muscara (dimni akord i iris) i 100% (intenzivna ruža). Le Dix, nazvan prema povijesnoj adresi kuće na broju 10 Avenue George u Parizu, izvorno je imao puderaste note irisa, a sada je obogaćen aldehidima koji mu daju suvremenu oštrinu i čine ga ključnim proizvodom kolekcije.

Balenciaga ima nove parfeme, a neki bi mogli postati pravi hit
Balenciaga //

promo

Balenciaga spaja prošlost i sadašnjost i u dizajnu bočica. Teške staklene čepove, ručno vezane vrpce i pravokutne linije prate estetiku 40-ih. Istodobno, kutije discovery setova oblikovane su poput kutije cigareta, u tamnosivoj monokromatskoj izvedbi i s modernim Balenciaginim potpisom.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli Balenciaga (@balenciaga)

Predstavljanje dolazi u trenutku kada tržište parfema i dalje raste, dok luksuzni brendovi poput Bottege Venete i Balmaina, koji su nedavno lansirali vlastite kolekcije, traže prostor za rast. Cijene su usporedive: parfemi Bottege Venete, koji su djelomično rađeni sa sastojcima iz Hrvatske, koštaju 390 eura, dok niche brendovi prodaju mirise po cijeni daleko iznad 300 eura.

Balenciaga ima nove parfeme, a neki bi mogli postati pravi hit
Balenciaga //

promo

Ipak, velik dio trendova u industriji diktiraju influenceri na TikToku, gdje najviše pozornosti osvajaju mirisi s neočekivanim notama ili brendovi s jakom pričom i nasljeđem. Sve su popularniji tzv. beast mode parfemi s iznimnom jačinom i trajnosti, te niche parfemi koji imitiraju hiperrealistična mjesta poput plaža, katedrala i sličnih evokativnih koncepata.

Ljepota