Éveìlleur //

Svijet niche parfema često se opisuje kao umjetnost. Među rijetkim parfemima koji su u tom magičnom i posebno zahtjevnom tržištu je i jedan ne samo hrvatskog podrijetla (prema idejnoj začetnici brenda), nego i inspiriran njome. Dajana Jukić mirisom priziva hrvatsku obalu, snagu žene i tradicionalne okuse juga. Uz pomoć slavnih master parfumera njezin brend Éveìlleur osvojio je Francusku, najzahtjevnije tržište parfemske industrije. „Odluka o osnivanju brenda došla je intuitivno, kao i većina odluka u mom životu. Završila sam fitoaromaterapiju, pronašla sam se u industriji eteričnih ulja, jedno vrijeme sam i pisala o parfemima te je nekako sve prirodno vodilo prema ideji o vlastitom brendu. Sama zamisao za Éveìlleur rodila se spontano, u zoru, na terasi na Pelješcu. A nakon toga, vjerovali ili ne, sve je išlo nestvarno lako. Dogodio se trenutak kada su se vrata potpuno otvorila" - rekla mi je Dajana preko Zoom poziva jednog hladnog zagrebačkog poslijepodneva kada je ta magična zora na Pelješcu zvučala kao čarobno mjesto o kojem mogu samo sanjati...

//
Éveìlleur //

"Od samog početka znala sam da želim surađivati s vrhunskim master parfumerima – Nathalie Lorson i Olivierom Crespom, čija su imena prepoznatljiva i cijenjena u parfemskoj industriji. Olivier Cresp je kreator kultnog parfema Angel za Mugler i Light Blue za Dolce & Gabbana, dok je Nathalie Lorson zaslužna za mirise Flora by Gucci i Trussardi Donna, a zajedno su stvorili Black Opium za Yves Saint Laurent. Olivier je genij u stvaranju parfema koji su jednostavni, ali iznimno moćni. Vodi se filozofijom manje je više i preferira figurativni pristup parfemima. Znala sam da će osjećaj Dalmacije, s njezinom obalom i energijom, zaista moći pretočiti u bocu.

Olivier Cresp, Dejana Jukić i Nathalie Lorson //

      

Nathalie bih nazvala umjetnicom suptilnosti jer se posvećuje svakom detalju i iz sastojaka izvlači maksimum. Ušla je u industriju prije više od 30 godina, kao jedna od rijetkih ženskih parfumera tog vremena. Meni je upravo netko poput nje trebao kako bi ta snaga i aura žene bile prikazane kroz miris. Kontaktirala sam ih putem e-maila i nakon nekog vremena, pozvali su me u Pariz kako bih im predstavila svoju ideju.“ Dosta hrabar potez, s obzirom na to da je u Hrvatskoj izazovno pokrenuti bilo koji brend, a pogotovo nešto toliko specifično. „Istina. Oduvijek me privlačilo istraživanje novih puteva, onih koji izlaze iz okvira poznatog i ustaljenog – nečeg uzbudljivog, izazovnog i pomalo tajanstvenog. Industrija niche parfema u Hrvatskoj tek se razvija i sretna sam što mogu sudjelovati u njezinu stvaranju. Kao što sam već spomenula, svaki moj korak vođen je unutarnjim glasom, intuicijom pa sam tako već nekoliko dana nakon što se rodila ideja, započela njezinu realizaciju.

Što je niša, san svakog umjetnika?

Niche parfemi su umjetnost u boci. Svaki miris nosi svoju priču i emociju te stvara snažan doživljaj onome tko ga nosi. Ovi parfemi koriste rijetke i visoko kvalitetne sastojke, a njihov je cilj stvoriti jedinstvene kompozicije koje evociraju uspomene, slike i osjećaje. Bilo da vas podsjeća na miris ljetnog vjetra, začina ili prirode, svaki niche parfem ima sposobnost probuditi specifične emocije i stvoriti osobnu povezanost. Stoga su niche parfemi za one koji traže nešto osobno i autentično, što odražava njihov stil i unutarnje osjećaje. Meni je posebno važno da svaki parfem brenda Éveìlleur ima taj moment iznenađenja. Kad ga pomirišete, želim da pomislite: „Aha, to je to.“

Možete li nas provesti kroz korake koje ste prošli? Koliko je cijeli proces trajao i kako ste došli do željenih mirisa?

Proces je trajao nekoliko godina, od prvotne ideje do lansiranja, i bio je znatno složeniji nego što sam u početku očekivala. Svaki korak otkrivao je nova pitanja, ali i otvarao vrata koja su me vodila dalje. Prvi korak je kristalizacija same ideje. Kao i u svemu u životu, morate znati što želite postići i koje osjećaje želite prenijeti. Kod mene je to bila Dalmacija. Željela sam mirisom dočarati sve ono što ona predstavlja – njezine boje, energiju i specifičan način života. Tako je nastala ideja za triptih. Prvi parfem, nazvan Dscvr me!, oda je jadranskoj obali i povjetarcu. On otkriva svježinu citrusa, bogatstvo smilja i mastike uz dozu jasmina i smole. Prolazite kroz iskustvo oluje, da biste na kraju pronašli mir koji samo more može pružiti. Olivier Cresp je savršeno uhvatio tu atmosferu, a parfem je The Fragrance Foundation prepoznao kao najoriginalniji miris ljeta 2024. godine. Drugi parfem, I am, cvjetno-drvenastog je karaktera te oličenje unutarnje snage i slobode jedne žene. Nathalie ga opisuje kao miris za ženu koja se usuđuje.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Objavu dijeli éveilleur (@eveilleurparfums)

Éveìlleur //

Zapravo savršeno opisuje jednu Dalmatinku?

Tako je. U srcu parfema cvjetaju koščata magnolija, naranča i božur, dok drvenaste note donose sofisticiranost i dubinu.

PARFEM KOJI ŽELITE POJESTI… AKO VOLITE ROŽATU

Treći parfem Not Innocent je gurmanska kreacija koja se igra notama badema, vanilije i suptilnom notom ruže. Parfem je inspiriran tradicionalnom dubrovačkom slasticom rožatom. Rožata se priprema od jednostavnih i skromnih sastojaka, a za jedinstvenu aromu koristi se liker od latica ruže Rosalin, kojem i duguje ime. Tako je i u našem parfemu nota ruže prisutna, ali nije prenaglašena.

Koliko je teže stvoriti jedan takav gurmanski miris u odnosu na prethodna dva? Rožata je ipak nešto specifično za Dubrovnik.

Da, rožata je specifična i njezin miris nisam mogla usporediti ni s čim drugim što je vani poznato. Suprug je predložio da ponesem kolač u Francusku. Bilo mi je važno da Olivier Cresp proba i pomiriše slasticu kako bi taj miris mogao prenijeti u bočicu. Tako sam otišla u poznatu slastičarnicu Gianni u Dubrovniku, koji su mi pripremili rožatu pa sam je odnijela u Pariz. Parfem je kombinacija slatkoće koja nosi element pobune, nenametljivo je nježna, ali u isto vrijeme ima pomalo provokativan i izazovan karakter.

Éveìlleur //

Imena sva tri parfema tvore rečenicu “Dscvr me! I am not Innocent”?

Ideja za ovu rečenicu nastala je u suradnji s copywriterom i slikarom Bernardom Borse čija je igra riječima oživjela brend i unijela dodatnu dubinu u našu priču. Na brendu nisam radila sama – iza njega stoji tim iznimnih ljudi koji su sa mnom dijelili ovu viziju.

Možete li nam reći nešto više o dizajnu bočica?

Dizajn je radila naša dizajnerica Alica Pancer, a ideja je bila da povežemo sve elemente brenda u jednu cjelinu. Dizajn boce je istodobno skladan i ima određenu ljupkost, ali u dizajnu čepa je krajnje ekstravagantan. Nismo željeli interpretirati Mediteran na način na koji je gotovo uvijek interpretiran. Naš brend je vibrantan, sofisticiran i boje su njegov važan dio osobnosti pa su pažljivo birane kako bi pogodile karakter i glavnu inspiraciju svakog parfema.

Éveìlleur //

SPOJ MODE I PARFEMA

Postigli ste impresivan uspjeh u Francuskoj. Vaši parfemi prodaju se u parfumeriji Univere u Parizu. Jeste pokušali s našim tržištem?

Imali smo jako pozitivan odjek u Francuskoj i ja sam se zaista tijekom cijelog tog procesa osjećala kao kod kuće. Što se Hrvatske tiče, mi odnedavno imamo svoj web shop eveilleurparfums.com i dostupni smo u novootvorenoj parfumeriji Memoire u Zagrebu. U početku nismo imali velik odjek na našem tržištu, ali to je nekako bilo i očekivano. Predstavili smo se i na reviji Roberta Severa Sophistique u Vili Werner u Zagrebu, što je bio iznimno važan trenutak. Revija je imala jedinstven koncept koji se sastojao od tri sobe, a svaka soba imala je svoj specifičan miris koji je bio povezan s različitim parfemom iz naše kolekcije. Ovakvo predstavljanje parfema u kontekstu mode svakako pridonosi jačanju prepoznatljivosti brenda, a vjerujem da je spoj mode i niche parfema nepogrešiv.

Sophistique
//

Sophistique

Sophistique
//

Sophistique

Éveìlleur znači „onaj koji budi“. Što označava buđenje u kontekstu vaših mirisa?

Ime brenda, francuska riječ éveìlleur, odražava filozofiju brenda da budi osjetila, inspirira i pokazuje put. Parfemi su dizajnirani da bude emocije i senzacije te potiču ljude da otkrivaju i istražuju nove mirisne svjetove. Iako je brend hrvatski, Francuska je bila ključna za njegovu realizaciju, a vretenac kao simbol transformacije i novih početaka te nastanak ideje u zoru dodatni su elementi koji su se savršeno uklopili u cijelu priču.

Kako odabrati savršen parfem?

Parfem je vrlo subjektivna stvar – netko ga veže za dragu osobu, netko za uspomene iz djetinjstva, a netko jednostavno uživa u njegovu mirisu. Ja sam željela prenijeti Dalmaciju, južnjačku energiju i način života. Na jugu se jednostavno lakše diše, život je drugačiji i prozračniji. Htjela sam da ljudi, kada pomirišu naše parfeme, stvore sliku o tome kako je tu kod nas, ali najvažnije mi je bilo da se pronađu u njemu, da on odražava njihov karakter.

dejana jukić //

SREĆA PRATI HRABRE

Kada slijedite svoju intuiciju, prava vrata vam se jednostavno otvaraju. A ona koja su zatvorena, zatvorena su s razlogom. Cijeli svoj život vodim se tim principom. To je jedini način na koji možete biti sigurni da ste na svom putu, bez obzira na to koliko on bio težak. svaki dan donosi svoje izazove, ali važno je ne odustati. Idete naprijed jer svaki dan predstavlja novo buđenje. Već radimo na novim mirisima, novom triptihu. Iako ne mogu otkriti previše, riječ je o potpuno novoj priči koju planiramo predstaviti sljedeće godine u rujnu. Osim same proizvodnje parfema, mnogo pažnje posvećujemo dizajnu bočica, čepova, tipografije i kutija kako bismo svaki detalj uskladili do savršenstva.

Ljepota