Povod odlaska u Marakeš bilo je ekskluzivno vikend-druženje za 120 Valentinovih odabranih gostiju iz cijeloga svijeta te predstavljanje Cruise kolekcije – kolekcije koja, kao i uvijek, crpi inspiraciju iz grada ili države u kojoj se i prikazuje. Program je obuhvatio dvije zajedničke večere, brunch te niz aktivnosti koje smo sami birali: razgledavanje znamenitosti, obilazak staroga grada, posjet muzejima i drugim mjestima koja otkrivaju slojevitu marokansku kulturu.
Smjestili smo se u resort Selman, luksuzni kompleks u kojem se nalazila i posebna zasebna građevina predviđena za naše prvo večernje okupljanje. Prije večere dočekao nas je prizor koji je teško i opisati – nastup stotinjak izvođača, pjevača, svirača i plesačica u tradicionalnim marokanskim nošnjama.
Bio je to scenski spektakl koji nas je istodobno oduševio i dirnuo. Kasnije smo svi komentirali kako je riječ o atmosferi koju ćemo pamtiti zauvijek. I organizacijski i logistički bilo je dojmljivo vidjeti toliki broj ljudi angažiranih isključivo za tu večer, kako bi nam prenijeli djelić svoje kulture.
Večera je bila posveta Marakešu i marokanskoj tradiciji – posluživala su se isključivo autohtona jela, a prostorija je bila uređena u raskošnom, suvremeno interpretiranom stilu. Bila je to večer upoznavanja, otvaranja i uranjanja u duh grada.
Kako sam gotovo petnaest godina u retailu i modi, oduvijek pratim strategije modnih kuća, komunikaciju kampanja i odnose prema klijentima. Trenutačno je jedan od najistaknutijih trendova stvaranje doživljaja – od druženja u buticima uz čašu šampanjca do ovakvih jedinstvenih događanja. Vjerujem da su ovakva okupljanja iznimno vrijedna jer produbljuju povezanost s brendom i jačaju lojalnost. U takvom se okruženju klijenti osjećaju dobrodošlo, a kupnja postaje prirodan nastavak iskustva.
Valentino Cruise kolekcija predstavljena je u zasebnim prostorijama uređenima u tipičnom marokanskom stilu s modernim akcentima. Ulazak u takav ambijent dovoljan je da poželite kupiti sve što vidite. Svaki je odjevni komad djelovao kao jedinstveno djelo – besprijekorno izrađeno, profinjeno i dovedeno do najsitnijeg detalja.
Korišteni su najfiniji materijali: svila, brokat, čipka, različite vrste perja i šljokica. U svaku je kreaciju uloženo desetci, a u neke i stotine sati rada najcjenjenijih majstora kuće Valentino. Pojedini su modeli graničili s coutureom.
Jedan smo dan proveli u središtu grada, prolazeći kroz labirint uskih uličica prepunih trgovina. Inspiracija kolekcije bila je posve jasna, ali nikada doslovna – prepoznala se kao suptilan prijevod Marakeša na Valentino jezik.
Sljedećeg smo jutra birali aktivnosti po interesima: posjetili smo YSL muzej i Muzej tradicionalne umjetnosti, dok su drugi krenuli svojim putem. U podne smo se ponovno okupili na brunchu, uz ležerno druženje i razgovore.
Druga je večer bila rezervirana za black tie gala večeru na, do posljednjeg trenutka, tajnoj lokaciji. Prevezeni smo u bivšu halu koja je, isključivo za ovu prigodu, u potpunosti renovirana i uređena u autentičnom stilu.
Kasnije nam je Adnan Bensaad, glavni organizator i ključna osoba za odnose s klijentima, otkrio da je na uređenju radio poznati marokanski arhitekt i dizajner interijera Sofiane Zarib. Posebno je za tu večer dizajnirao i stolice, a prostorom je dominirao dugi stol izrađen iz jednog komada, dok su ga tisuće svijeća pretvarale u prizor koji se pamti.
Iznenađenje večeri bila je pjevačica Faouzia zbog čije je izvedbe dio uzvanica bio ganut do suza. Nakon večere popeli smo se na gornji kat, gdje je DJ svirao do ranih jutarnjih sati. Atmosfera se potpuno opustila i pretvorila u jedan od onih trenutaka koji spontano ostanu u sjećanju.
S Adnanom sam već neko vrijeme dobra, pa smo dan nakon gala večere doručkovali zajedno. Ispričao mi je da mu je ovaj događaj osobna pobjeda: dijete je marokanskih migranata i nikada nije mogao zamisliti da će raditi za tako veliki brend, a još manje da će voditi projekt koji uključuje brigu o 120 najvažnijih klijenata kuće.
Reakcije svih uključenih – od CEO-a do gostiju – bile su iznimno pozitivne, a mnogi su tijekom vikenda stekli nova poznanstva, što je uvijek jedan od ciljeva ovakvih okupljanja.