Program nagrađuje kupce za njihov angažman bodovima koji otključavaju različite razine pogodnosti. Visokokvalitetna usluga i pružanje kupcima na svim tržištima najboljeg mogućeg iskustva u svakoj fazi njihove kupnje je ključni stup Zalandove strategije, čiji je cilj pojačan angažman kupaca i daljnje produbljivanje odnosa s kupcima. Novi Plus program još je jedan korak prema postizanju ovog cilja.
U programu se bodovi mogu zaraditi ne samo za kupnje, već i za cjelokupni angažman poput pretplate na newsletter, a nakon što se dosegne određeni limit, otključavaju se nove pogodnosti. Pogodnosti uključuju posebne ponude i popuste, rođendanske bonove, brži pristup ekskluzivnim kolekcijama i modnim premijerama na Zalandu i Lounge by Zalandu te pozivnice na događaje.
Program Zalando Plus obuhvaća i Lounge by Zalando, pa članovi tako mogu osvojiti bodove za svoju aktivnost i kupnje na ovoj platformi i uživati u pogodnostima poput ranog pristupa Lounge kampanjama. Pokretanje Zalando Plusa u Hrvatskoj jasan je odgovor na očekivanja kupaca. Zalandova interna istraživanja pokazuju da čak 61% kupaca želi biti nagrađeno za svoju vjernost i aktivno traži takve pogodnosti.
“Naši su kupci u središtu svega što radimo. Zato smo predani što boljem razumijevanju njihovih kupovnih navika i potreba. Kontinuirano pratimo kako se razvijaju stavovi prema kupovini mode - posebno među mlađim generacijama, gdje održavanje lojalnosti marki postaje sve izazovnije. Vjerujemo da će nam Plus program pomoći u jačanju odnosa s kupcima svih dobnih skupina u Hrvatskoj. U skladu s našom širom strategijom, cilj nam je pružiti najbolje moguće iskustvo kupovine i učiniti interakcije sa Zalandom još atraktivnijim i relevantnijim. Naša dugoročna ambicija nije samo produbiti lojalnost kupaca, već i aktivno oblikovati budućnost modne e-trgovine.” - zaključuje Daniel Rogiński, generalni direktor Zalanda za srednju i istočnu Europu.
Do danas je program Zalando Plus pokrenut u 17 europskih zemalja, uključujući Hrvatsku, kao dio Zalandove misije pružanja najkvalitetnijeg iskustva kupovine i jačanja odnosa s kupcima.
Rogiński nastavlja: „Hrvatski kupci su pravi pametni kupci koji traže sjajne ponude i jedinstvene proizvode. Osim toga, znamo da žele biti prepoznati po svojim redovitim interakcijama sa Zalandom. S novim Plus programom ne samo da možemo još bolje odgovoriti na te potrebe, već i učinkovitije ostvariti svaku od njih, što povećava angažman naših kupaca i produbljuje njihov odnos sa Zalandom.“