Ako ste slučajno propustili najnoviji sezonski trend s TikToka: ovog ljeta dominira 'Pucci Girl Summer' trend. Prema popularnim objavama na društvenim mrežama, 'Pucci djevojku' nije lako ne primijetiti u gomili. Ogrnuta je prepoznatljivim šarenim vrtlozima tog brenda, koji prate svaki njezin korak u laganim, pripijenim tkaninama. Poznata je po tome što nosi prozirne maksi suknje, mikro-minice, lepršave setove u istom uzorku ili svilene marame maštovito pretvorene u odjevne komade - dok se šeta rivijerom ili odmara pod mediteranskim suncem.
Ona također zna da Pucci nije samo prolazan trend, već modna institucija od 1947., kada je markiz Emilio Pucci osnovao brend. Puccijevi komadi su klasici (što će vam rado napomenuti svi zaljubljenici u dizajn kad vide influencere kako odjednom prekapaju vintage Pucci arhive - samo da bi ih izrezali i pretvorili u aktualne modne siluete).
No, ne može se poreći da Pucci ove godine doživljava pravi maloprodajni preporod: bivši izvršni direktor LVMH-a Sidney Toledano rekao je za New York Times da su se Puccijeve prodaje u trgovinama povećale za 50 do 60 posto u posljednjih godinu dana, a izvršna direktorica Net-a-Portera Heather Kaminsky potvrdila je da se interes potrošača za brendom udvostručio, čime je Pucci postao njihov najprodavaniji resort brend u 2025. godini.
Želja da se živi u tom smjelom, šarenom, zarazno optimističnom Pucciverseu jednostavno je nezaustavljiva. I dok su komadi koje viđaš na svom feedu vjerojatno više modni nego dekorativni, postoje načini kako i u svoj interijer unijeti prepoznatljive Pucci statement detalje.
Društvene mreže odbacuju 'clean girl' estetiku i prihvaćaju Pucci iz istih razloga zbog kojih osuđuju bež interijere i dekor koji podiže dopamin: 'Umorni smo od pokušaja da izgledamo kao da se ne trudimo i želimo da naši investicijski komadi izazivaju radost'. Sada se svi živahni okusi, psihodelični uzorci i privlačne teksture koje krase ideal Pucci djevojke mogu pronaći i u njezinoj kući (i vašoj).